Mitkä talvikengät hyvät noista halvoista merkeistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piprane ema
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

piprane ema

Aktiivinen jäsen
02.08.2006
9 124
1
36
Eli mulla ei ole 100e laittaa kenkiin, mutta jotkut on tytölle hankittava.
Millanen mahtaa olla esim. halpahallin mainostama lassiegtech 2 tai sit se lassietec nämä maksaa jotain 30-35e? Kuomat ei kelpaa eikä ne kai tommoselle tokaluokkalaiselle enää oikeen hyvät oliskaan.

Älkää siis niitatko minua ku ostan halvat lapselle, mutta on ne kuitenki uudet ja lupaan ostaa viking goreja yms. heti jos rikastun :D

Alkuperäinen kirjoittaja ohis:
Alkuperäinen kirjoittaja myöskin ei niin rikas:
En osaa sanoa noista merkeistä mutta huutonetistä saa halvalla hyviäkin merkkejä. Käys kattoon =)

Niin käytettyjä. En ikinä ostaisi lapselleni käytettyjä kenkiä.

On olemassa käytettyjä ja Käytettyjä kenkiä.

Mä myin pois vissiin 5 kertaa jalassa olleet käytetyt Reimatecin söpöstelykengät 4 eurolla ja takaan ja alleviivaan että ne käytetyt kyllä ihan kannatti ostaa.

Eipä niitä juuri sen enempää olti käytyetty kuin mitä uusia, joita on muutama muksu jalkaansa sovittanut. Eli ei noita käytettyjä ihan kokonaan kannata teilata.

Mun pitää ne tänään kaupasta ostaa en ehdi huutiksesta saamaan tähän hätään niitä vaik ois uusia/uudenverosia.
Citymarket vinkki oli kyllä hyvä :)

meillä on joskus ollu lassien saapasmallin kengät ja ne oli kyllä kestävät ja lämpimät..

Hei huutiksessa myydään paljon myös UUSIA KENKIÄ viime vuoden maliia mutta se kai ei haittaa jos tarkoitus on saada hyvät ja halvalla. Tai sit parikertaa käytetyt jotka jäänyt pieneksi. Joten en tarkoittanut linnttan poljettuja kenkiä. Itse ostin vikingin goret laput ja kaikki 25euroo postikuluineen.

Me ostettiin cittarista Lassietec, pojalle sellaset maastokuvioiset, 39e muistaakseni. Ei ainakaa vielä ole falskannu, ja niissä luki että vedenpitävät. Toissavuonna oli sellanen N-tex, ne ei pitäny yhtään vettä!

Kuomat ainakin on aivan surkeita, lassietechistä en osaa sanoa, mutta usein olen kesportistakin löytänyt alesta 30e talvikengät kun olen vaan myyjälle heti sanonut budjetin niin ne kyllä etsii jos vain mahdollista. Tosin kerran ostin jotkut footiet tms. kesportista ja oli vielä surkeemmat kun kuomat.

Yhteistyössä