S
"sipsu"
Vieras
Meidän lapsella taitaa olla käden taidot nyt vahvimpana alueena. Hyvä piirtämään (tykkää siitä todella paljon) ja osaa myös taitavasti rakennella legoilla ja askarrella. Nää on meidän pojan lempijuttuja. 
Sitten taas liikunnalliset taidot...nooh..niistä ei ole taas yhtään kiinnostunut. Esim pyöräily, luistelu. hiihto jne... Lapsi 5v.
Sitten taas liikunnalliset taidot...nooh..niistä ei ole taas yhtään kiinnostunut. Esim pyöräily, luistelu. hiihto jne... Lapsi 5v.