N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyt 42+2:Oon käyny yliaikaiskontrollissa 41+5 mut paikat oli vielä ihan epäkypsät ja lapsivettäkin reilusti. Eli kaikki hyvin niin käynnistystä ei vielä sovittu. Huomenna menen taas käymään, saa nähdä mikä tuomio sitten tulee..
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Alkuperäinen kirjoittaja Nyt 42+2:Oon käyny yliaikaiskontrollissa 41+5 mut paikat oli vielä ihan epäkypsät ja lapsivettäkin reilusti. Eli kaikki hyvin niin käynnistystä ei vielä sovittu. Huomenna menen taas käymään, saa nähdä mikä tuomio sitten tulee..
Siis ihanko oikeasti sinun ei ole käsketty käydä kontrolleissa päivittäin, noilla viikoilla?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei ole. Torstaina kävin ja kaikki oli aivan kunnossa niin käskivät olla kotona huomiseen. Ehkä sitten huomenna käynnistävät tai jotain.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyt 42+2:Oon käyny yliaikaiskontrollissa 41+5 mut paikat oli vielä ihan epäkypsät ja lapsivettäkin reilusti. Eli kaikki hyvin niin käynnistystä ei vielä sovittu. Huomenna menen taas käymään, saa nähdä mikä tuomio sitten tulee..