Mitkä on myöhäsimmät viikot että tiedätte jonkun vauvan syntyneen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyt 42+2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla käynnistettiin 42+3, vaikka ensin oli puhe, etä mitään ei tehdä ennen kun on viikot 42+5, tai siis lääkäri näin sanoi, mutta kätilöpä oli toistamieltä ja toiselle lääkärille sanoi, että pistetäämpä käyntiin tuon prouvan synnytys kun tänään tulee kontrolliin.

Todennäköisesti matkan vuoksi, minä jouduin päivittäin ajelemaan :whistle:

42+2 ja oli ehdoton takaraja. 42+1 oli jo sovittu käynnistysaika mutta suostuivat sitä siirtään päivällä ku supisteli jo suht säännöllisesti. Seuraavana päivänä tyttö sit synty.

Oon käyny yliaikaiskontrollissa 41+5 mut paikat oli vielä ihan epäkypsät ja lapsivettäkin reilusti. Eli kaikki hyvin niin käynnistystä ei vielä sovittu. Huomenna menen taas käymään, saa nähdä mikä tuomio sitten tulee..

Alkuperäinen kirjoittaja Nyt 42+2:
Oon käyny yliaikaiskontrollissa 41+5 mut paikat oli vielä ihan epäkypsät ja lapsivettäkin reilusti. Eli kaikki hyvin niin käynnistystä ei vielä sovittu. Huomenna menen taas käymään, saa nähdä mikä tuomio sitten tulee..

Siis ihanko oikeasti sinun ei ole käsketty käydä kontrolleissa päivittäin, noilla viikoilla?

Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:

Siis ihanko oikeasti sinun ei ole käsketty käydä kontrolleissa päivittäin, noilla viikoilla?

Ei ole. Torstaina kävin ja kaikki oli aivan kunnossa niin käskivät olla kotona huomiseen. Ehkä sitten huomenna käynnistävät tai jotain.

Pyydä niitä tekemään sisätutkimus. Mulla käynnisty just sillä tavalla, kävin vikassa yliaikaisuuskontrollissa ja ihan just sen takia tekivät tutkimuksen että lähtis synnytys käynnistyyn. Ja kyllähän tuo toimiki, eka supistus tuli ku kävelin polin ovesta pihalle :D

Kääks... 40+2 menossa... vielä saa siis odotella, jos tämä ei nyt tästä ittekseen käynnisty :/

Miltä viikoilta ne päivittäiset kontrollit yleensä alkaa?

Mun käynnistetty 42, eka syntyi 42+2 ja toka 42+1. Koskaan ei tullutkaan päivittäisiä kontrolleja, itseasiassa kun kuopuksesta kävin neuvolassa rv 40, th sanoi että 9pvän päästä menet ä.polille, soittele sitten tänne kun vauva on syntynyt. :/ Esikoisesta kävin 2 kertaa viikossa sen rv 40 jälkeen.

synty 42+6, käynnisteltiin kolme päivää.. Kahel ekal kontrollil pistivät kotiin takas mut kolmannel sisään kun lapsivesi vähissä ja istukka kalkkeutunut.. olihan toi lapsi tosi ryppyinen kun synty ja päällys nahka kuoriutu pois, meni pari pulloo öljyä..

42 plus 0 on oma... sanoivat kyllä vielä yliaikaiskontrollissa, jossa kävin viikkoa aiemmin et ois mahd. oottaa lähemmäs viikkoa 43 jos tahdon, koska vauvalla kaikki ok. Olis kuitenki käynnistetty yhteisellä päätöksellä 42 plus 2, mut lopulta tulikin ihan itteksee...

Mun esikoinen käynnistettiin 42+0. Syntyi sektiolla 42+1 vihreästä lapsivedestä. Tämän toisen en anna mennä yhtä pitkälle. Toivottavasti tulisi itsestään aiemmin.

Yhteistyössä