A
"apua"
Vieras
Harrastin suojaamatonta yhdyntää 13.7 minkä jälkeen hain j e pillerin 14.7, mutta samana iltana harrastin vielä kaksi kertaa suojaamatonta yhdyntää ja en hakenut enää mitään jälkiehkäisyjä. Mulla oli alkanut menkat juuri tuona 13 päivänä ja vuoto kesti vielä melkein 10 päivää sen jälkeen. Ja kuukautisten aikanahan ei voi tulla raskaaksi, (tai tosi epätodennäköistä) varsinkaan ensimmäisenä vuotopäivänä. Nyt kuitenkin mulla toissapäivänä tuli tositosi vähän verta alapäästä ja huomasin tän vessassa pyyhkiessä ja luulin, että menkat alkoi. Mutta eipä alkanutkaan. Ja tänään oli sama. Tuli tippa verta ja siihen se jäi. Yleensä mulla alkaa rintojen arkuus yms menkkaoireet viikkoa ennen ja nyt ei oo tullut mitään ja tuntuu ettei koko menkkoja ole edes tulossa, vaikka kohta niiden kuuluisi alkaa. Tuo pieni verenvuoto sai mut epäilemään, että voinkohan olla raskaana, mutta toisaalta tän yhdynnän aikana mulla oli menkat.
Ja tiedän, ettette te sitä tiedä ja kävin ostamassa jo raskaustestin, mutta en vielä uskalla sitä tehdä, vaan odotan nyt ainakin sen viikon. Mut mitä te sanoisitte, onko aihetta edes pelätä raskautta?
Ja tiedän, ettette te sitä tiedä ja kävin ostamassa jo raskaustestin, mutta en vielä uskalla sitä tehdä, vaan odotan nyt ainakin sen viikon. Mut mitä te sanoisitte, onko aihetta edes pelätä raskautta?