Mun piti aloittaa dieetti, eipä kumminkaan alkanut... :ashamed: Mut huomenna sitten, ihan varmasti. :saint:
Vauuu! Tuon minäkin olisin voinut haluta nähdä. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 13:07 MinnaV kirjoitti:Minun alkoi tosi muistorikkaasti kun ne kaksikymmentä nuorta miestä kirmasi alasti kylän läpi kun odoteltiin kunnan rakettien ampumista. En tasan ikinä unohda sitä näkyä kun vanhat akat kiskoi kamerakännyjään esiin ikuistaakseen nuorten uroiden viuhahduksen =)
Voih Ei kai kurkunpääntulehdusta? paitsi et se tais olla "haukkuvaa" yskääAlkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 13:08 RouvaJackSparrow kirjoitti:Kurjasti, kaksi nuorinta sairaana, just lähti mies käyttämään heitä lääkärillä, mieskin itse kipeenä, kaikilla kuumetta ja kauhea "hevosyskä" .
Niin, ja mul ei oo kamerakännyä edes... hetken tosin epäilin ett onko oma poikakin siel (15 v), mutt se onneks tuli vaatteet pääl siihen viereen ja kertoi, ett oli myöhästynyt Onnin kans porukasta...Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 13:09 RouvaRajatapaus kirjoitti:\Vauuu! Tuon minäkin olisin voinut haluta nähdä. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 13:07 MinnaV kirjoitti:Minun alkoi tosi muistorikkaasti kun ne kaksikymmentä nuorta miestä kirmasi alasti kylän läpi kun odoteltiin kunnan rakettien ampumista. En tasan ikinä unohda sitä näkyä kun vanhat akat kiskoi kamerakännyjään esiin ikuistaakseen nuorten uroiden viuhahduksen =)
Harmi, siitä olis meinaan saanut hianon taustakuvan kännyyn. B) Juuh, ehkä ei olis ollut ihan niin kivaa, jos oma kossi olis siellä paljainpersiin hillunut.Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 13:11 MinnaV kirjoitti:\Niin, ja mul ei oo kamerakännyä edes... hetken tosin epäilin ett onko oma poikakin siel (15 v), mutt se onneks tuli vaatteet pääl siihen viereen ja kertoi, ett oli myöhästynyt Onnin kans porukasta...Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 13:09 RouvaRajatapaus kirjoitti:\Vauuu! Tuon minäkin olisin voinut haluta nähdä. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 13:07 MinnaV kirjoitti:Minun alkoi tosi muistorikkaasti kun ne kaksikymmentä nuorta miestä kirmasi alasti kylän läpi kun odoteltiin kunnan rakettien ampumista. En tasan ikinä unohda sitä näkyä kun vanhat akat kiskoi kamerakännyjään esiin ikuistaakseen nuorten uroiden viuhahduksen =)
Kiitos .Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 13:10 emmi06 kirjoitti:\Voih Ei kai kurkunpääntulehdusta? paitsi et se tais olla "haukkuvaa" yskääAlkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 13:08 RouvaJackSparrow kirjoitti:Kurjasti, kaksi nuorinta sairaana, just lähti mies käyttämään heitä lääkärillä, mieskin itse kipeenä, kaikilla kuumetta ja kauhea "hevosyskä" .
:hug: kuitenkin ja pikaista paranemista
Mutt ei hätää kuule, 9 v poikani ilmoitti saman tien kotimatkal, ett ens vuonna juoksee kylän naiset kuulema ja hänkin sit ku äiti ja isä ei oo enää elos.... Täst tulee varmaan kylän perinne.Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 13:14 RouvaRajatapaus kirjoitti:\Harmi, siitä olis meinaan saanut hianon taustakuvan kännyyn. B) Juuh, ehkä ei olis ollut ihan niin kivaa, jos oma kossi olis siellä paljainpersiin hillunut.Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 13:11 MinnaV kirjoitti:\Niin, ja mul ei oo kamerakännyä edes... hetken tosin epäilin ett onko oma poikakin siel (15 v), mutt se onneks tuli vaatteet pääl siihen viereen ja kertoi, ett oli myöhästynyt Onnin kans porukasta...Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 13:09 RouvaRajatapaus kirjoitti:\Vauuu! Tuon minäkin olisin voinut haluta nähdä. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 13:07 MinnaV kirjoitti:Minun alkoi tosi muistorikkaasti kun ne kaksikymmentä nuorta miestä kirmasi alasti kylän läpi kun odoteltiin kunnan rakettien ampumista. En tasan ikinä unohda sitä näkyä kun vanhat akat kiskoi kamerakännyjään esiin ikuistaakseen nuorten uroiden viuhahduksen =)
No blääh, sanotaanko klisee et tuosta ei ole suunta kuin ylöspäin. Mulla oli samat fiilikset tossa joulunpaikkeilla. Tai oikeastaan aika pitkään sitä ennen, mut nyt vähän helpottanut. Onneksi!Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 13:09 Kiiskis kirjoitti:Huonosti, tuntuu että pimahdan kohta. Henkisesti ja fyysisesti olen huonossa jamassa.
Enköhän tästä taas nouse kuin feenix tuhkasta.....
Sitäpaitsi olen onnistunut hukkaamaan kaapelin, jolla saisin printterin jonka sain lahjaksi, tietokoneeseen.
Kaikki muukin tuntuu hukkuvan tai menevän rikki.
Huonosti siis menee. :/
*Reps*Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 13:16 MinnaV kirjoitti:Mutt ei hätää kuule, 9 v poikani ilmoitti saman tien kotimatkal, ett ens vuonna juoksee kylän naiset kuulema ja hänkin sit ku äiti ja isä ei oo enää elos.... Täst tulee varmaan kylän perinne.
Mä nostan hattua sulle, jospa mäkin saisin aikaiseksi lähettyä vaik lenkille...Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 13:20 Gitanjali kirjoitti:Ihan hyvin..ostin jumppapallon ja uikkarit ja uimalasit...että yritystä on ilmassa B) Lapset riehuu ja tappelee ja sen sellaista.
Miks mä oon niin saamaton...*mököttää* :ashamed: :snotty: Huonosti nukutun yön jälkeen en saa ittiä niskasta kii. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 13:21 Lakota Sioux kirjoitti:Silläpä sillä, laiharilla Eilen polkaisin n.1okm lenkin kuntopyörällä ja tänään alkoi ruokavalion muutos, jesh! Ja hyvää uutta vuotta :hug:
Älä älä stressaa, ei kuulemma auta asiaan :hug: Tuo kuntopyöräily on kyllä ihme hommaa kun luut kippeytyi :ashamed: :kieh: , pitää istuu jotenkin muuten ja tumpatat tyynyjä pehmikkeeksiAlkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 13:23 RouvaRajatapaus kirjoitti:\Miks mä oon niin saamaton...*mököttää* :ashamed: :snotty: Huonosti nukutun yön jälkeen en saa ittiä niskasta kii. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 13:21 Lakota Sioux kirjoitti:Silläpä sillä, laiharilla Eilen polkaisin n.1okm lenkin kuntopyörällä ja tänään alkoi ruokavalion muutos, jesh! Ja hyvää uutta vuotta :hug:
Ei se stressaaminen kyllä auta asiaa, totta turiset! :wave: Hei, mut tuossa ideaa, tyyny peffan alle.Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 13:37 Lakota Sioux kirjoitti:\Älä älä stressaa, ei kuulemma auta asiaan :hug: Tuo kuntopyöräily on kyllä ihme hommaa kun luut kippeytyi :ashamed: :kieh: , pitää istuu jotenkin muuten ja tumpatat tyynyjä pehmikkeeksiAlkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 13:23 RouvaRajatapaus kirjoitti:\Miks mä oon niin saamaton...*mököttää* :ashamed: :snotty: Huonosti nukutun yön jälkeen en saa ittiä niskasta kii. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 13:21 Lakota Sioux kirjoitti:Silläpä sillä, laiharilla Eilen polkaisin n.1okm lenkin kuntopyörällä ja tänään alkoi ruokavalion muutos, jesh! Ja hyvää uutta vuotta :hug: