V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Opettajana (jolloin sulla lomat samaan aikaan oppilaiden kanssa) et ilmeisesti ymmärrä, että muilla vanhemilla ei välttämättä ole lomia samaan aikaan. Silloin mennään lomamatkalle kun vanhemmat ovat lomalla.
Mitäs kivaa mennä etelän lämpöön ainoana vuodenaikana kun SUOMESSA on lämmintä?
:O
Ei se viikko koulusta oo oikeesti ees paha. Muistan yläasteella, mun luokalla oli yks poika, joka saattoi olla ''kipeenä'' melkein 3 viikkoa putkeen. Ja tällaista tapahtui suht usein. Ei silti jäänyt koskaan luokalle tms.
onhan sitä suyysloma tai joululmalallakin aikaa.
Eli meillä kun ei ole mahdollista matkustaa koulujen loma-aikoina, ei meidän lasten tarvitse saada elämyksiä, tutustua muihin kulttuureihin, kartuttaa kokemuksien kassaa yhdessä perheen kanssa?
Se koulunkäynti on siis tärkeämpää, kun perheen kanssa vietetty aika? Ne yhden viikon oppitunnit, jotka kyllä voi kotonakin opiskella..
No, onneksi me emme kuitenkaan toimi niin, vaan otamme lapsille lomaa koulusta.
onhan sitä suyysloma tai joululmalallakin aikaa.
Miksei ole mahdollista? Suurimmalle osalle on mahdollista! Enkä minä pidä mitenkään välttämättömänä, että kaikkien ala-asteikäiseten pitäisi käydä tutustumassa "muihin kulttuureihin" Phuketissa tai GranCanarialla.
Tai kerropa tarkemmin näistä teidän kulttuurimatkoistanne, ehkäpä monella olisi opittavaa...
Miksei ole mahdollista? Suurimmalle osalle on mahdollista! Enkä minä pidä mitenkään välttämättömänä, että kaikkien ala-asteikäiseten pitäisi käydä tutustumassa "muihin kulttuureihin" Phuketissa tai GranCanarialla.
Tai kerropa tarkemmin näistä teidän kulttuurimatkoistanne, ehkäpä monella olisi opittavaa...