Mites tässä tekis?

Ei kuitenkaan niin

Aktiivinen jäsen
25.06.2008
3 613
1
36
Meillä menee miehen kanssa tosi hyvin, ei oo riitelyä tai muita ongelmia..paitsi etten mä voi sietää sen vanhempia.

Onneksi ne asuu kaukana, ei tarvitse olla tekemisissä. Mut näen punaista aina heihin liittyvissä asioissa, syitä en jaksa alkaa selvittään.

Mitä tässä voi tehdä? Olis kiva saada tää viimeinenkin ongelma ratkaistua. Ja ei, en tosiaan voi opetella pitämään heistä. Sietäminenkin on hankalaa, mieluummin olisin kokonaan ilman kontaktia mut eihän se taas onnistu..

Mä jäin ainakin miettimään miten sinä tilanteesta pääsisit. Ei ole kaukana sekään aika kun anopin kans oltiin joka asiaan napit vastakkain, nykyisin tullaan juttuun hyvin. Pitää munkin edelleen sietää tietty määrä erinäisiä asioita joista en pidä, mutta toisesta korvasta..

no miulla sama asia. mie en voi sietää heitä en missään suhteessa, enkä haluais olla missään tekemisissä! mutta, täytyy aina muistaa et milt' itestä tuntuis jos mies vihais omia vanhempiani, tosin se ei helpota yleensäkkään... täytyy vaan johonkin purkaa se inho... mie haukun kaverille. se helpottaa.

Mulla on sama tilanne. Anopista en ole koskaan oppinut pitämään enkä oikein haluakaan oppia. Silloin kun nähdään, olen mahdollisimman vähän häneen kontaktissa enkä esim. koskaan puhu mitään, paitsi kysyttäessä lyhyesti vastaan. Ei vaan kiinnosta.

Me nähdään ehkä kerran kuukaudessa ja paljon vähempi riittäisi. Mies on kuitenkin läheisissä väleissä äitinsä kanssa ja meillä on lapsi, joten pakko noita tapaamisia vaan on sietää. Monen monta riitaa ollaan tosta asiasta saatu aikaiseksi, vaikka muuten ei juuri riidelläkään.

Tsemppiä sulle ap!

Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Tää on tosiaan kinkkinen tilanne :| Mieskin vaan ottaa kaiken vastaan ilman kritiikin sanaa, äiti on aina vaan niin ihana |O

Toi on kyllä paha. Meillä mieskin sentään myöntää äitinsä viat ja puutteet, ja joskus jopa sanoo sille suoraan päin näköäkin jostakin..

Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Tää on tosiaan kinkkinen tilanne :| Mieskin vaan ottaa kaiken vastaan ilman kritiikin sanaa, äiti on aina vaan niin ihana |O

Toi on kyllä paha. Meillä mieskin sentään myöntää äitinsä viat ja puutteet, ja joskus jopa sanoo sille suoraan päin näköäkin jostakin..

Ei meillä vaan sano. Muuten ei miehessä oo vikaa, napanuora jäi katkaisematta. Tai kyllä tietää ne viat mutta ei välitä.

:headwall:

Yhteistyössä