mites tähän pitäs oikeen suhtautua?

The Urpoileva Helmi

Aktiivinen jäsen
04.05.2007
7 346
0
36
elikkäs tilanne on tää: poikien isällä on hyvä kaveri jolla muija ja muksuja.. ja tää kaverin muija oli tokassu musta , että meinannut monesti alkaa jutelleen mulle, mutta kuulemma kävelen nokka pystyssä ohi. :o
no joo paljon mahdollista, kun en tapaa kauppareissuilla omia varpaitakaa tuijotella.
ei sen puoleen en edes tiedä kuka tää kaverin muija on saati sitten tunnista häntä..
no nyt poikien isä haluisi että tutustuisin tähän muijaan koska mulla ei kuulemma ole kavereita! mutta eikös tää muija oo jo luokitellut mut?
mitä te tekisitte mun tilanteessa?

Juu no ihmiset on tuollaisia... Munki yks tutuntuttu veti palkokasvin hengityselimeensä, kun en tullut juttelemaan hänen kanssaan kun nähtiin kaupassa. Yritin selittää että mulla oli just ihan törkeä pahoinvointikohtaus ja olin just ryntäämässä kaupan vessaan, mutta eipä auttanu... Olis vissiin halunnu että olisin menny yrjöämään sen kengille tjtn.

Mä menisin tapaamaan tätä naista, olisin oma itseni, ja antaisin hänen tehdä omat johtopäätöksensä sitten.
Mä olen nykyään tosi hyvä ystävä mieheni ystävän vaimon kanssa, joka vielä pari vuotta sitten piti mua nokka pystyssä kulkevana snobina, ja mä taas pidin sitä käytöstapoja osaamattomana alkoholin suurkuluttajana jonka lapset elää kuin pellossa :snotty: . Eli me tutustuttiin ja todettiin että mielikuvat toisistamme oli täysin vääriä =)

Alkuperäinen kirjoittaja The Helmi:
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
En tekisi mitään, koska en haluaisi edes tutustua ko ihmiseen.

no mulla on aika samat fiilikset koska sehän on jo tavallaan luokitellut mut .. öö.. leuhkaksi?..en mäkään tapaa luokitella ihmisiä ennen luin tunnen ne..

Mutta sitten se näkisi, ettet ole. Ei se tarkota, että sun pitäs sen ystäväksi silti ruveta.

Alkuperäinen kirjoittaja The Helmi:
no mulla on aika samat fiilikset koska sehän on jo tavallaan luokitellut mut .. öö.. leuhkaksi?..en mäkään tapaa luokitella ihmisiä ennen luin tunnen ne..

Onhan sullakin hänestä nyt joku mielikuva, eikö? Sellainen, jonka olet muodostanut sillä perusteella, mitä olet hänestä kuullut.
Hänellä taas on sinusta mielikuva, jonka on muodostanut sillä perusteella, miltä hänen mielestään kauppareissulla näytät.
Ja teillä molemmilla on ehkä täysin väärät mielikuvat toisistanne.

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Mä menisin tapaamaan tätä naista, olisin oma itseni, ja antaisin hänen tehdä omat johtopäätöksensä sitten.
Mä olen nykyään tosi hyvä ystävä mieheni ystävän vaimon kanssa, joka vielä pari vuotta sitten piti mua nokka pystyssä kulkevana snobina, ja mä taas pidin sitä käytöstapoja osaamattomana alkoholin suurkuluttajana jonka lapset elää kuin pellossa :snotty: . Eli me tutustuttiin ja todettiin että mielikuvat toisistamme oli täysin vääriä =)

Sinä vastaat otsikon kysymykseen, miten pitäisi suhtautua.... ja minä taas kirjoituksen kysäisyyn, miten itse tekisin. =)

Jotkut ihmiset näyttävät siltä, että ovat ylpeitä ja nokka pystyssä, vaikka eivät olisikaan. Minäkin kuulemma :D En mä siitä enää loukkaannu, kun tiedän etten näytä mitenkään helposti lähestyttävältä, ja muutenkin huomaan niin huonosti tuttuja ollessani omissa ajatuksissani. Eli usein :D

kyllä mä voisin sinuna kyseiseen naiseen tutustua. Sittenhän saatte molemmat tietää, millainen toinen oikeasti olette. Ei minkään väärinkäsityksen takia nyt kannata heti ottaa asiaan negatiivista kantaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:

Sinä vastaat otsikon kysymykseen, miten pitäisi suhtautua.... ja minä taas kirjoituksen kysäisyyn, miten itse tekisin. =)

Meni ohi...vai lainasitko väärää viestiä kenties?
Minäkin vastasin siihen mitä itse tekisin tuossa tilanteessa. Ja kerroin oman esimerkkini vastaavanlaisesta tapauksesta.

Meni ohi...vai lainasitko väärää viestiä kenties?
Minäkin vastasin siihen mitä itse tekisin tuossa tilanteessa.

Ilmaisin asiani vähän huolimattomasti. :| Tarkoitin sitä, että sinä ja moni muukin tässä ketjussa toimii "kuten pitäisi" eli on ihmisille ystävällinen, ei tuomitse ketään tuntematta ko ihmistä jne. Minä poloinen olen niin kyyninen ja epäystävällinen, että en välittäisi edes tutustua uusiin ihmisiin kyseisessä tilanteessa. Ystäviä minulla on sopivasti ja uusiin ihmisiin tutustun ilman kenenkään esittelyjäkin.

Yhteistyössä