Mites tää on mahdollista,joulukortti asiaa....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihan outoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihan outoa

Vieras
Tuli ennen joulua diabetesliitolta postimerkkejä 20kpl.
Ostin ne,maksoin siis sillä lomakkeella mikä tuli mukana.
Tänään kaverille oli tullut postista lappu ja tämä oli tohkeissaan mennyt noutamaan lähetystä.
Siellä oli minun laittama kortti jonka kaveri lunasti ja joutui pulittamaan 2,5euroa.
Arvaa oliko se nauranu että harvoin joutuu maksamaan saamaansa joulukorttia.
Kui tää on mahdollista?siinä oli ollut merkki ja diabetesliiton leima.
Muille on kyllä mennyt normaalisti kortit perille.

nehän oli tarroja pöhkö! ja vapaaehtoinen maksu... et kai oikeesti usko et laittavat käypiä postimerkkejä tulemaan, ja olettavat et kaikki vaan maksaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ihanko oot tosissaan?:
nehän oli tarroja pöhkö! ja vapaaehtoinen maksu... et kai oikeesti usko et laittavat käypiä postimerkkejä tulemaan, ja olettavat et kaikki vaan maksaa.
Kuules,minä maksoin ne ja muille on mennyt kortit niillä merkeillä perille.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja naksu:
Olikohan ne ihan postimerkkejä vai sellaisia hyvän asian kannatusmerkejä.
Ihan joulukortti postimerkkejä,kaikille muille on mennyt kortit niillä merkeillä normisti perille.

Mulle tuli yks kortti jossa Diabetesliiton merkki, MUTTA ei se kyllä postimerkkinä siinä kortissa ollut. Vaan paremminkin kannatusmielessä. Voipi olla et jää sun kortit lunastamatta...

No sitten siellä on postissa töissä joku näkövammainen.

no se on postin moka se, mut sä oot tässä nyt väärässä

on meillekin tullut postin mukana väärällä merkillä olevia sekä leimaamattomiakin kortteja. Joten voipi olla ettivät nuo postimerkkejä ole, vähän hullulta kuulsotaa että postimerkkjä laittaisivat tulemaan ja pyytävät maksamaan jälkikäteen.. hmm..

Olivatko ne todella postimerkkejä? Diabetesliittohan on myynyt perinteisesti joulumerkkejä, jotka toimivat vain koristeena. Lunastumaksu riittämättömästä postimaksusta on 1,50 + puuttuva maksu.

Kirjeensulkijamerkit
Diabetesliiton kirjeensulkijamerkeillä piristät kirjeitäsi ja viestität tukevasi tärkeää asiaa. Merkkejä on muutamia erilaisia. Niitä myydään 24 merkin arkeissa, yhden arkin hinta on 11 euroa.

Diabetesliitto on julkaissut erityistä joulumerkkisarjaa jo yli 30 vuoden ajan. Merkkien aiheet vaihtuvat vuosittain, ja merkeistä on tullut monille jopa keräilykohde. Joulumerkkiarkki ja sen vapaaehtoiseen maksamiseen tarkoitettu pankkisiirtolomake postitetaan Diabetes-lehden lukijoille marraskuun lehden välissä. Joulumerkkejä voi myös tilata Diabetesliitosta.

tiedoston_katsominen.php
tiedoston_katsominen.php
tiedoston_katsominen.php

http://www.diabetes.fi/sivu.php?artikkeli_id=123

No ovat varmaan jo postissakin nauraneet sun töppäykselle... Ja säälistä ja joulun kunniaksi hyväntahtoisuuttaan antaneet niitten mennä. Aatelleet ettei posti siihen kaadu jos joku tonttu ei oo tajunnu ettei ne oo postimerkkejä! :)

Yhteistyössä