Mites paljon hajusteita käytätte.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Miisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Miisa"

Vieras
Itse en käytä arkena yleensä lainkaan. Meikkaan kyllä. Juhliin menessä laitan kyllä hajuvettä.

Mieheni ei käytä arkena lainkaan dödöä eikä partavettäkään. Juhliin saattaa laittaa partavettä, mutta dödöä ei silloinkaan (no nuorempana saattoi laittaa). Ja ei haise.

Tuli vaan mieleen kun oltiin uimahallissa ja ukko kysyi multa, että "pitäskö mun käyttää enempi näitä dödöjä?". Oli tullut mieleen kun etenkin moni nuorempi mies niitä laittoi.

Minä oon 32v ja mies 35v.

Hajuvettä suihkaisen kertaalleen päivässä.

Mies käyttää suihkusaippuaa joka on hajustettu, + dödöä. Olen yrittänyt kaupata sille tuota hajustamatonta suihkusaippuaa, dödö riittäis...

En juuri lainkaan. Nuorempana käytin hajusteita, mutta jo toistakymmentä vuotta mulla on ollut työkaverina hajusteallergikko. Enkä mä täällä kotona omaksi iloksenikaan hajusteita käytä. Ei tykännyt aikoinaan koira eikä nykyisin kissatkaan.

Minä suihkautan joskus arkena hajuvettä. Dödöä kanssa joskus. Hikoilen vähän.

Mies pesee hajustamattomalla ja ei käytä dödöä juuri koskaan. Partavettä sillä on, mutta harvemmin laittaa.

Minä en ymmärrä, miksi ihmiset haluaa olla ylimääräisten kemikaalien vaikutuksen alaisena koko ajan. Eniten ihmettelen sitä, että on pakko luoda keinotekoinen hajupilvi. Ja ei, minä en ole yliherkkä näille hajuille/tuoksuille, en vaan ymmärrä.

Dödöä vain. Olen hajusteyliherkkä ja on melkoista hakuammuntaa ne tuoksut, mitä oikeasti kestän. :snotty:
Yves Rocherilla on ollut joku amour tms. tuoksu. Sellainen hyvin pieni pullo. Se oli aivan ihana, eikä särkenyt päätä yhtään.

Viimeksi muokattu:
Aamuisin suihkun jälkeen dödö ja tuoksuva(mieto) ihovoide, ja sitten kaikki nuo hiuslakat yms. mitkä tuoksuu. Iltaisin käytän reippaanlaisesti mun kesäparfyymiä Offia, ja tuoksunkin tälläkin hetkellä melko voimakkaasti. Tulin nimittäin koiran kans ulkoa just.

En käytä. Töissä ei voi ja vapaalla en vain ole tottunut. Hiuslakat, saippuat jne. on meillä hajustamattomia kuten pyykinpesu- ja tiskiainekin, ja voiteina käytetään apteekin perusvoiteita.

Muoks: kävin juuri kylppärissä nuuskimassa ja shampoossa ja hoitoaineessa oli kyllä joku mieto hajuste, löysin myös yhden sitruksen tuoksuisen suihkusaippuan :)

Viimeksi muokattu: