Mites on aamu lähtenyt käyntiin muilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja adora
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

adora

Aktiivinen jäsen
20.05.2009
2 114
0
36
Täällä 2,5-vuotias vetelee vielä sikeitä, yleensä nousee 7.30 viimeistään. Ite nousin 7 ja oon kerenny jo vaikka mitä touhuamaan, pyykit viikattu, seuraava koneellinen pyörii jne. :)

Nyt vaan oon ja möllötän, nautin kahvista ja hiljaisuudesta :)

vein tytön päiväkotiin, söin äitienpäivä aamupalan ja olin vasu-keskustelussa. Mies lähtee just töihin.. Kohta tulee hyvä ystävä käymään ja myöhemmin mä lähden kauppoja kiertelemään :) Tässä mä möllötän koneella ja haen kahvi kupposen tähän viereen.. :)

Kevätlenssu yrittää sitkeästi, eli kuume nous ja olo onku mankelin läpi menneellä. Ja ottaa pannuun, erehdyin lukemaan palstavalittajan juttuja joka yrittää näköjään taas purkaa tunteitaan täällä ja velloo ällössä katkeruudessaan myrkyttäen muidenkin fiilikset.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Siinähän toi. Kiireellä tehtiin lähtöä aamusta ja sit totesin, että tytöllä kuumetta. Jäätiin kotiin.

Meillä kans tyttö toipilaana, ei vielä hoitoon voinut viedä, maanantaista asti ollu kipee. Nyt onneks voiton puolella :)

Mikäs tässä...23 mentiin nukkumaan ja esikoinen rupes oksentamaan tasan klo 00.00 :x
Siitä eteenpäin aamu 5 asti ½h välein ja sitten tunnin välein ja nyt vikan kerran 8.30 :/
Nyt nukkuu ja tytöt teki hamahelmiä ja laitan niille ihan just alvin ja pikkuoravat leffan.. Vähän väsyttää, kaadun kahvikuppini kanssa sohvalle..
Kävin ostamassa jo käsidesiä ja idoform-tabletteja. |O

Olen juonut liian paljon kahvia ja ihaillut meidän uutta parvekelaudoitusta (voi että se on ihana! :heart: ). Hieman jäi yöunet vähiin kun kuopus yskii ja oksentaa... :snotty: Nyt pitäisi mennä laittamaan lakanoita pesuun...

Kivasti :)

Aamulla kävin äitienpäivän kunniaksi aamupalalla kuopuksen päiväkodissa.

Sitten mentiin kentän laidalle kannustamaan esikoisen eskarin futisjoukkue komeaan 3-0 voittoon, pelasivat toista eskaria vastaan.

Nyt kuopus katsoo Karhuveljeni Kodaa, esikoinen on eskarissa vielä reilun tunnin ajan.

Yhteistyössä