mites ne melkein vastasyntyneet piti pukee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äipsy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äipsy

Vieras
kaveri lähetti kuviaan omasta 3 viikkosestaan ja järkytyin että näillä keleillä vauvalla oli vanupuku,lapaset,villatöppöset,äppakkauksen pipo..

tai sitten mä oon vaan pukenut lapseni liian vähään oma lapseni syntynyt viikkoa myöhempään mutta näillä keleillä (jos ei aurinko paista) niin potkupuku jos helle niin lyhythihainen body
ja kuvan alla luki viä ensimmäinen auto kyyti.

onko se hänen eka lapsensa?
kyllä mä olin niin tollisko että eka lapsi oli kyllä aina ylipukeissa..ei vaan osannu..

ja nyt ei kyllä tarvi ku bodyn ja housut,korkeintaan,ja se lakki

Pue lapsi niinkuin pukisit itsesi on ollut ohje, kun meidän esikoinen syntyi 2003 kesällä. Ja sen mukaan olen kyllä pukenut kaikki kolme lastani, kaksi syntyneet kesällä ja kolmas keväällä.

Kuopus kun syntyi niin miehen veljen kavereille syntyi samaan aikaan vauva ja miehen veli aina naureskeli sitä huimaa eroa vaatetuksella ja vartustuksella muutenkin. Vaunuissa kun tällä vauvalla oli päällään varmaan koko toppapussiarsenaali villapeittoineen ja vauvalla vieä päälläkin toppahaalarit jne kun meidän neiti kulki vanupuvussa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja :
kyllä mä olin niin tollisko että eka lapsi oli kyllä aina ylipukeissa..ei vaan osannu..

Joo onhan sitä ilmanmuuta ensimmäisen äitinä niin pöljä että ei käsitä että vauvat ei käytä kesällä talvivaatteita. Mitähän ne sitten lainkaan talvella pukee sen esikoisen päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja :

eka on =) synty heinäkuun puolessa välissä ja nyt näin noi kuvat ni kauhistuin..tai vaikka itelläni jo kolme ni iski et kauheeta jäädytänkö mä ite sittenkin oman lapseni.. 2 ekaa kun on syntyny talvella ja alku keväästä niin on pakostekkin saanu laittaa villa vaatetta ym mutta tommottellavarusteella me ollaan oltu pääsiäisenä..tai noi villajutut kyllä pois..

Yhteistyössä