Mites muilla. Kun esim tunnet jotain kohtaan vaikka et ole häntä viellä nähnytkään.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 9mmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
9

9mmm

Vieras
esim tossa muutama päivä sitten katselin naisten tennis matsei ja noh siinä tuli tällänen tilanne en siis nähny live kuvaa ekaks noh siinä oli svitolina vastaan joku muu . sitten tuli se tavallinen että ssvitolina voittaa vaikka oli tappiolla tunne. Voitti tietenkin mutta sitten kun aloin kelaamaan tunsin jotain enemmäns sellasta että aivan kun olisin tuntenut hänet ennestään menin katsomaan live kuvaa ja ensimmäinen tunne oli että hän oli hermostunut. mut kuiteski se vaan tuntu jotenkin läheiselle ihmiselle. Onko muilla tälläsiä tuntemuksia ollu koskaan?

esim tossa muutama päivä sitten katselin naisten tennis matsei ja noh siinä tuli tällänen tilanne en siis nähny live kuvaa ekaks noh siinä oli svitolina vastaan joku muu . sitten tuli se tavallinen että ssvitolina voittaa vaikka oli tappiolla tunne. Voitti tietenkin mutta sitten kun aloin kelaamaan tunsin jotain enemmäns sellasta että aivan kun olisin tuntenut hänet ennestään menin katsomaan live kuvaa ja ensimmäinen tunne oli että hän oli hermostunut. mut kuiteski se vaan tuntu jotenkin läheiselle ihmiselle. Onko muilla tälläsiä tuntemuksia ollu koskaan?

Mulla on niin onneton lääkitys että ei millään irtoo tommosia tuntemuksia.

Ei ole, mutta tuollaiset tuntemukset ovat yleisiä psykoottisilla.
Hanki apua, vaikutat ihan hyvältä tyypiltä mutta tuo ei ole tervettä kun ottaa sen aiemmankin keskustelusi huomioon.
Sun kuuluisi olla päivät töissä tai opiskelemassa, eikä miettiä tälläisiä.

Ei ole, mutta tuollaiset tuntemukset ovat yleisiä psykoottisilla.
Hanki apua, vaikutat ihan hyvältä tyypiltä mutta tuo ei ole tervettä kun ottaa sen aiemmankin keskustelusi huomioon.
Sun kuuluisi olla päivät töissä tai opiskelemassa, eikä miettiä tälläisiä.
Koko ajan opiskelen ja lueskeen ja kirjottelen :). Mä vaan mietin näitä kohtaamisia kuiteskin sitten vaan herkemmin kun moni muu ei se msuta psykoottista tee. Kun uskaltaa sanoa mitä ajattelee ääneen sekään ei ole paha paitsi ehkä lampaiden päässä. Mä kirjotan ne mietteet aina pois. Mutta mä uskon kuitenkin niin paljon tunne voimaan ja mysteereihin .

Koko ajan opiskelen ja lueskeen ja kirjottelen :). Mä vaan mietin näitä kohtaamisia kuiteskin sitten vaan herkemmin kun moni muu ei se msuta psykoottista tee. Kun uskaltaa sanoa mitä ajattelee ääneen sekään ei ole paha paitsi ehkä lampaiden päässä. Mä kirjotan ne mietteet aina pois. Mutta mä uskon kuitenkin niin paljon tunne voimaan ja mysteereihin .

Opiskelet ja mietiskelet siis kotonasi jotain omia juttuja päivät pitkät, et opiskele missään oppilaitoksessa?
Kuulostaa aika eristäytyneeltä.
Tuo että kutsut jotain telkkarin tennispelaajan katsomista/pelin kuuntelua ihmisten väliseksi kohtaamiseksi, ei ole ihan tervettä.
Ei se ole mikään kohtaaminen, pelaaja ei näe/kuule/tunne sinua millään tasolla etkä voi mitenkään tietää mitä pelaaja ajattelee/tuntee.

Se on hienoa että uskaltaa sanoa ääneen mitä ajattelee, ehdottomasti.
Sekin on hienoa että on herkkä ja että pohtii asioita syvällisemmin ja avoimemmin kuin valtaosa ihmisistä.
Herkemmät ihmiset sekoaa helpommin ja todella helposti katoaa myös kyky erottaa sairaat ajatukset terveistä jos perustelee kaiken sillä että "uskallan ajatella mitä vain ja olen vain herkempi, fiksumpi, avoimempi kuin lampaat".

Opiskelet ja mietiskelet siis kotonasi jotain omia juttuja päivät pitkät, et opiskele missään oppilaitoksessa?
Kuulostaa aika eristäytyneeltä.
Tuo että kutsut jotain telkkarin tennispelaajan katsomista/pelin kuuntelua ihmisten väliseksi kohtaamiseksi, ei ole ihan tervettä.
Ei se ole mikään kohtaaminen, pelaaja ei näe/kuule/tunne sinua millään tasolla etkä voi mitenkään tietää mitä pelaaja ajattelee/tuntee.

Se on hienoa että uskaltaa sanoa ääneen mitä ajattelee, ehdottomasti.
Sekin on hienoa että on herkkä ja että pohtii asioita syvällisemmin ja avoimemmin kuin valtaosa ihmisistä.
Herkemmät ihmiset sekoaa helpommin ja todella helposti katoaa myös kyky erottaa sairaat ajatukset terveistä jos perustelee kaiken sillä että "uskallan ajatella mitä vain ja olen vain herkempi, fiksumpi, avoimempi kuin lampaat".
ei vaan tarkoitin sillä kohtaamisella sitä että kuin sydän olisi vain tuntenut jotain häntöä kohtaan. en siis puhunut että olisin puhunut hänelel telkkarin välityksellä. lisäksi tuo eristäytymis juttu ei päde tykkään juurikin live keskusteluista ja saannutkin nytten päihteettömiä frendejä joitten kanssa tehdä juttuja lisäksi niin opiskeluun ei tarvitse koulu laitosta kun sen voi tehdä itsekkin kyllä joo olen siinä omatoiminen. Sitten kun katsos jos joka ikinen vedonlyönti menee oikein miksi mennä töihin jos unelmana olisi vaikka rakentaa päihde kuntoutujille majataloja katsos aina menee oikein kun kuuntelee taivaan isää joka ainoo. jos se on psykoottista niin tervetuloa psyykosi elä ikinä lähe pois kiitos. ei kun vaikka se olisi sinun mielestä sairas ajatus toiselle se ei ole joka uskaltaa keskustella mistä vain pelästymättä. sitten voi jatkaa siitä että mikä sinun mielestäsi siinä on sairasta? kun ottaa asiat asioina niin voi jutella msitä vaan.

Kuulostat tosiaan harhaiselta. Jos jokainen vedonlyönti menee oikein, olet varmaankin miljonääri, ja voit ostaa vaikka kaikki paikat ja yksityiskoneen seuraavaan tenniskilpailuun. Ai et ole, selvä, sitten tajuat varmaankin omat harhasi epätosiksi.

Monesti tuollainen etukäteen tuntemisen tunne tulee siitä, että tuntee jonkun samankaltaisen ihmisen, tai sitten kyseessä on vanha kunnon deja vu, eli aivosi antavat sinulle valheellisen tunteen, että olet kokenut saman asian ennenkin, vaikket olekaan. Deja vu on ihan normaali tunne, eikä se oikeasti tarkoita yhtään mitään.