Mitäs puuhasitte? Itse tuli oltua kalastamassa koko viikonvaihde ja yöunet jäi aika vähille. Huomenna koittaa taas totuus: NIMITTÄIN ARKI JA TYÖPÄIVÄ ! Mutta mites muilla? Kellään vapaata huomenna?
Kävin kirppiksellä, sienestämässä ja sit mulle nousi kuume. Mies ollu koko viikonlopun venehommissa, joten tylsää on ollu- paitsi toi uhmaikäinen on pitäny mut varsin kiireisenä.
Perjantaina olin miehen kanssa elokuvissa katsomassa the tree of life-elokuvan mikä oli aivan mahtava! Lauantaina oltiin häissä. Yöllä myös katseltiin tähtitaivasta ja nautittiin lämmöstä. Tänään makoiltiin myöhään haettiin muksut kotiin ja syötiin herkkuja. Ihana viikonloppu
Aika vaihtelevasti, mutta päällimmäisenä ollu aika paska fiilis Viikolla tuli jo sellasta paskaa muutaman "läheisen" suusta, että enpä ole moneen vuoteen niin mieltäni pahoittanut. Viikonloppuna sitten meni taas niska ja selkä stressilukkoon ja mitään en kyennyt tekemään. Kaikki kotihommat siis tekemättä, huippua alottaa viikko kaaoksen keskeltä!
Mutta huippuhetkiä silti lasten kanssa. Tänään ilta päättyi keskimmäisen kanssa saunomiseen ja sen jälkeen opeteltiin ärrää sohvalla ja naurettiin mahat kippurassa ennen hänen nukkumaanmenoa.