Mites meni viikonloppu <3 ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan normi viikonloppu. En nähnyt lastani ollenkaan ja töitä tein aamusta iltaan... Eilen duunin jälkeen tempasin kahden tunnin pikakännit ja tänään olen vain maannut sohvalla syönyt ja palstaillut. Lapsi tuli juuri kotiin ja pötköttää kaikussa <3

Kivaa oli, eilen juhlistettiin mun uudelle vuosikymmenelle siirtymistä, paikalla muutamia ystäviä.

Ja tuota ennen tietty siivoilua ja muuta asiaan kuuluvaa laittamista. Tänään vaan ollut ja ihmetellyt.

töitä töitä töitä. perjantaina olin 10 tuntia, lauantaina 9 ja tänään vähän lyhemmän päivän. mutta nyt alkoi LOMA, parit kylmät lonkerot ostin sen kunniaksi. mieli korkeella eikä mitään erityisiä suunnitelmia tiedossa, saa vain OLLA. :) :)

Ai joko se meni?
Mä oon ihan päivistä sekasin täällä :D Ainoo mikä erottaa viikonlopun arkipäivästä on telkkariohjelmat. Eilen laitoin kasilta subin päälle, ku tulee frendit. Ei tullu...
Pitäsköhän hankkia elämä :laugh:

eilen tuli käytyä ukon ja pikku-ukon kanssa Heurekassa ja tänään Puuhamaassa.
Kiertäisin noi Puuhamaat kyllä kaukaa, jos lasta ei olisi. On sen verran kauheita paikkoja.
En ole kovin lapsirakas ja muutenkaan en oikein tykkää noista paikoista. Lapsen takia on
pakko uhrautua.

Eilen pojan kanssa kahdestaan kun mies oli reissuillaan ja tänään sitten kotosalla koko porukka. Mies lapsen kanssa ja mä kotitöitä. On flunssa pukannut päälle niin on aika surkea olo:(

Yhteistyössä