Mites mammojen hermot kestäisi olla loukossa kaivoksessa muutaman kuukauden?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sellainenkin ehti tulla mieleen tuota pohtiessa, yli 30 miestä, missä he käyvät tarpeillaan tuolla loukossa?! Ei voi kuin toivoa, että säilyvät hengissä ja järjissään!

[QUOTE="zzz";21903261]Sellainenkin ehti tulla mieleen tuota pohtiessa, yli 30 miestä, missä he käyvät tarpeillaan tuolla loukossa?! Ei voi kuin toivoa, että säilyvät hengissä ja järjissään![/QUOTE]

Puhumattakaan jos joku kuolee siellä, mihin ruumis?
En kestäisi itse, tai pakko kai olisi kestää kun pakoonkaan ei pääsisi, mutta sillä olisi varmasti vaikutuksensa.

Miettikää jos siellä joku/jotkut sekoais ja rupeais vaikka teurastamaan toisia tms, kukaan ei pystyis tekemään mitään tai auttamaan. Siitä webbikamerasta sitten vaan katteltais että siinä ne nyt sit heiluu...

no todella huonosti! Ku miettii esim BB:tä ni ei musta olis, mulle oli ihan tarpeeks sitäkin viime syksynä. Suht pienessä tilassa, mist ei saanu poistua ainakaan alkuun ja samantapanen pussukka kaulassa ku niilläki ja siinä mötikkä. Valvovan silmän alla. Tosin mulla ei ollu kauheesti aktiviteetteja, kävellä käytävää edestakas, mitä ny joskus pääsi tietokoneelle ja muuten teet ristikkoo, ristipistoo tai luit tai piirtelit paperiin.... ja kaks kuukautta. Jos ei oo pakko ni ei kiitos uudestaan, ei ees päiväks!!

Kuvien mukaan se turvahuone, jossa ovat on todellakin ahdas, kun on kuitenkin yli 30 miestä siinä samassa huoneessa. Jostain luin, että tarpeillaan käyvät kuitenkin jossain kaivoksen muussa osassa. Tuo turvahuone on semmoinen, joka suojelee sortumisilta. Ruokaa saavat nyt, kun sinne on porattu pieniä aukkoja, joiden kautta voi ruokaa ja viestejä välittää.

[QUOTE="vieras";21903150]Nuo heput nostetaan maanpinnalle putken kautta joka on läpimitaltaan 60 senttiä. Eipä saa olla pahemmin ahtaan paikan kammoa, eikä ylipainoa:D[/QUOTE]

Ei helkkari.. Melkein 700m ja 60cm tilaa liikkua.. Toisin sanoa hyi helkkari.

[QUOTE="vieras";21903412]Se 60 senttiä on olotila jossa on olematon liikkumatila. Vyötärön ympärys saa olla korkeintaan 90 senttiä että siihen mahtuu.[/QUOTE]

No nimenomaan :s On se elämä ruusuista toisaalta, kun ei tarvitse periaatteessa moisilla vaivata päätään. Toivottavasti tyypit selviäisivät..

Yhteistyössä