Mites eskari on alkanut vain kotihoidossa olleilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MargeSimpson
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MargeSimpson

Aktiivinen jäsen
28.03.2007
7 538
1
36
Vai onko joka paikassa alkanut eskari samaan aikaan..?
Onko kotiin jääneelle sisarukselle tullut tylsää?

Odotettiin kaikki innolla pojan eskarin alkamista ja kivaa on ollut :)
Tyttö välillä kysyy joko haetaan/millon haetaan veikka pois eskarista.
Aiemmin ovat nukkuneetkin suht pitkään, verrattuna siihen että nyt herätään 7.30, mutta sieltä ne kumpikin nousee aamulla heti kun kuulevat että olen noussut :) Tyyntä myrskyn edelläkö..? Kuulema viimeistään parin vuoden päästä aamut on taistelua :D

Meillä alkanut ihan hyvin, kerhossa kumminkin kaksi vuotta kulkenut... Pienempi oottaa kovasti että pääsis hoitoon. Meillä muutenkin lapsilla on rytmi että 19.30 nukkumaan niin ei ole vaikea herätä aamulla.

Alkuperäinen kirjoittaja mimmu:
Meillä alkanut ihan hyvin, kerhossa kumminkin kaksi vuotta kulkenut... Pienempi oottaa kovasti että pääsis hoitoon. Meillä muutenkin lapsilla on rytmi että 19.30 nukkumaan niin ei ole vaikea herätä aamulla.

Minkä ikäisiä teillä on?

Alkuperäinen kirjoittaja eikkis:
Pojalla alkaa ens maanantaina eskari, kovasti jännitetään

Eli jossain siis on vasta alkamassa :) Toivottavasti kaikki sujuu kivasti, äkkiä ne lapset saa kavereita siellä, ne uudet kaverit oli yks juttu mitä mäkin innolla odotin pojan puolesta :)

Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Alkuperäinen kirjoittaja eikkis:
Pojalla alkaa ens maanantaina eskari, kovasti jännitetään

Eli jossain siis on vasta alkamassa :) Toivottavasti kaikki sujuu kivasti, äkkiä ne lapset saa kavereita siellä, ne uudet kaverit oli yks juttu mitä mäkin innolla odotin pojan puolesta :)

kavereita mäki toivon, muutettiin alkuvuodesta, eikä oikeen oo täällä vielä tutustuttu keneenkään lapsiperheisiin

Alkuperäinen kirjoittaja mimmu:

Minkä ikäisiä teillä on?

Meillä on tuo eskari ja 3-vuotias.

Meilläkin alkaa maanantaina, ja äitiä ainakin jännittää ihan sikana. Varmaan hanat aukeaa kun käyn tytön viemässä... :whistle: :ashamed:
Uusia kavereita tyttö odottaa kovasti, nyt ainut leikkikaveri on toi 2v sisko.

Alkuperäinen kirjoittaja Pinnea:
Meilläkin alkaa maanantaina, ja äitiä ainakin jännittää ihan sikana. Varmaan hanat aukeaa kun käyn tytön viemässä... :whistle: :ashamed:

:) Mä oon saanut hillittyä itseni siellä eskarin pihassa, mutta kotona, aina kun tulee telkasta se joku kännyliittymämainos, missä äiti ja isä saattaa poikaa, siinä tulee se Lainaa vain - biisi... :ashamed:
Voi hitsi se on niin :'( :heart: :D

mulla oli koko tutustumisen ajan tippa linssissä, meillä oli tän viikon tiistaina tutustuminen.
Hävetti hiukka, mutta jospas mä tän herkkyyden voin laittaa raskauden piikkiin =)

:) Mä oon saanut hillittyä itseni siellä eskarin pihassa, mutta kotona, aina kun tulee telkasta se joku kännyliittymämainos, missä äiti ja isä saattaa poikaa, siinä tulee se Lainaa vain - biisi... :ashamed:

Joo sama juttu täällä, tänä aamuna näin tuon mainoksen ja oli kyllä tippa linssissä välittömästi.
Jotenkin tuo eskarilainen on niin iso, mut kumminkin pienihän se on vielä. :heart:

Joo sama juttu täällä, tänä aamuna näin tuon mainoksen ja oli kyllä tippa linssissä välittömästi.
Jotenkin tuo eskarilainen on niin iso, mut kumminkin pienihän se on vielä. :heart:

Niinpä :heart: Se laulukin alkaa "muistan kun sä synnyit..."
Äkkiä on aika kulunut :'( :ashamed: :D

Yhteistyössä