Mitens meandin syys, miellyttääkö mikään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Deleted member 70007
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

Deleted member 70007

Vieras
Musta on taas tosi kivoja mut iiiik niitä hintoja. Ehkä joku söpö paita tai jotkut housut voisin ostaa, kerran se vaan kirpaisee ;)
Ja koska mulla on nyt näin supertylsää, niin kerron omat tykästymiset kuvin, mitä omalle haluaisin. Meillä on ainakin lapsi tykänny hauskoista kuvioinneista.
No tässä näitä:
http://www.meandi.se/Upload/Images/2010/vt_10/112107_individ_110727.jpg
112108_individ_110727.jpg

Tää on musta aivan IHANA, mut tuskin sopii malli tuolle ruikkukukolle.
112110_individ.gif

Meillä tyttö on haaveillu tästä kananpoikapaidasta, mut ehkä vähän turhan kallis mun makuun tämäkin, söpö silti.
112201_individ_110727.jpg

Tää on aika symppis. Mulla tulee jotenki Lindex mieleen.
112205_individ_110727.jpg

Tän mä nään jo vaaleansinisten leggareitten kans. Musta mukavan rauhallinen vaate, vaik väristä en noin normiolosuhteissa tykkää. Jotenkin vaan täydellinen.
112206_individ_110727.jpg

Likan kaappiin on muuttanu viimeaikoina uusia värejä, mm. mustaa.
112208_individ_110727.jpg

Tää on suloinen, mut ei enää kolmasluokkaileselle.

Tää nyt muistutti enemmän blogikirjotusta kun palstaketjua :D
Mut mitens teillä muilla, huolisitteko tosta mallistosta mitään?

[QUOTE="mamma";24570572]Toki kauniita. Hinta ja laatu ei kuitenkaan kohtaa. Ennemmin ostan lindexiltä yhtä kivoja ja kestäviä ja "pikkusen "halvempia.[/QUOTE]

Ostin juuri velourvaatteen Lindexiltä ja käyttöönottopesin sen ja Me&i:n puputunikan ja tassuhousut samoihin aikoihin. Ja siinä kun vierekkäin olivat kuivumassa niin voin kertoa että ihan oikeasti velourissa laatu ei ole todellakaan samaa. Tuo Me&i:n velour on laadukkainta mitä olen nähnyt, ja meillä on mm. Lasten metsolan velourvaatteita eli kallistakin vertailukohtaa on.

Trikoon laatu sen sijaan ei täysin vakuuta, mutta kyllä sekin laadukkaampaa on kuin useimmissa Lindexin paidoissa.