Mitenkäs tää nyt sit on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vepasto

Vieras
Esikoisen ollessa 1½-vuotias olisin halunnut tehdä toisen lapsen pojan seuraksi. Mies ei suostunut, vaan halusi, että opiskelen itselleni ensin ammattin. Mies sit lupas mulle, et jos me lykätään sitä toisen lapsen hankkimista, kunnes olin valmistunut, niin mä saan halutessani toisen ja kolmannen lapsen pienellä ikäerolla.
Tänään sit puhuttiin esikoisen kanssa, et koskahan miehen veli saa vauvan ja kumpi se mahtaa olla. Mä sanoin, et se saa kaksi poikaa, ihan niin kuin miehen ja sen veljen äiti ja me. Sit mä korjasin, et meillä on siis tällä hetkellä ne kaksi poikaa, tulevaisuudessa voi olla vaikka 3 poikaa tai 2 poikaa ja 1 tyttö. Mies sit siihen sano, et meillä on nyt ja aina kaksi lasta eikä yhtään enempää. Mut eikös lupaus ole lupaus? Eli jos mä nyt sanoisin, jostain kumman syystä, et haluun vauvan, ni miehen pitäis periaatteessa suostua siihen? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:
Enta jos mies ei olisikaan valmis siihen kolmannen lapsen tuomaan vastuuteen? Eiko hanellakin ole oikeus sanoa mielipiteensa, vaikka se olisikin muuttunut aiemmasta?

totta kai. Enkä mä sitä nyt edes halua. Mut toisaalta miehellä ei ole mitään perusteluja sille, miksei sitä kolmatta voisi tehdä. No, talo on ehkä vähän pieni, mut sekin asia saadaan halutessa korjattua. Mut kysyin tätä noin periaatteessa, et lupauksethan on pidettävä vaikka mieli miten muuttuisi?

Siis tommoset asiat pitäis aina pistää paperille! Tietäähän noi miehet :headwall: mut onneks sul ei nyt oo just vauvakuume (ilmeisestikkään) päällä, niin miehellä on viel mahollisuus vetää sanojaa takas päin ja muistella mitä tuli luvattua :D

Yhteistyössä