Mitenkäs se nyt olikaan Haapanta ja Ikea

11.07.2009
952
1
16
Viimeksi kun kävimme meillä ei ollut sopivaa kolikkoa käyrryihin..eli millä ne saa käyttöön ??
Toisekseen maksoimme normi pankkikortilla ostokset eli se ainakin käy mutta mitenkäs on eurot tai visa electron ??
Raha on tällä hetkellä kädessä ku olin kirpparilla..siksi kyselen...et joudunko suksimaan ensin pankin kautta että saan ne omalle tilille ja sen jälkeenhän ne pitäs siirtää miehen tilille jolla on pankkikortti :D

Ihan normikolikoilla on kärryt pelanneet, eli euroilla ja senteillä. Itse olen aina maksanut luottokortilla tai pankkikortilla. HUomatkaa ihmiset että Ikea käyttää eri valuuttakurssia kuin luottoyhtiöt, joten on edullisempaa maksaa luottokortilla. Itse tein ostoksia ja Ikean kassa laski kurssiksi 9,6 ja kun luottolasku tuli kuukautta myöhemmin oli luottoyhtiö käyttänyt sen hetkistä kurssia eli 10,15. Eli kannattaa ostaa luotolla jos mahdollista kuin maksaa väärän kurssin takia ylimääräisiä käteisenä tai pankkikortilla. Huomatkaa että siellä on myös kassoja joissa ei ole rahakassaa ollenkaan, eli niihin käy vain pankkikortti tai luotto.