Mitenkähän selvittäis raskausviikot?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sara"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sara"

Vieras
Pitkä juttu, mutta koittakaa kestää, koitan lyhyesti kertoa..

Lopetin imettämisen helmikuussa ja silloin noin puolessa kuussa oli vähän vuotoa ensimmäisen kerran edellisen synnytyksen jälkeen. Sitten seuraavan kerran vuoto alkoi huhtikuun alussa ja kestikin sitten koko huhtikuun ajan vähäisenä. Ei siis tullut kunnon menkkoja ollenkaan. Koko kuun on väsyttänyt tavallista enemmän ja välillä mitkään vaatteet ei ole riittäneet, kun on palellut niin paljon. Pahaa oloakin muistan vaihtelevasti olleen varmaan sen kuukauden verran. No kuitenkin vasta tänään hoksasin ajatella, että mahdankohan olla raskaana ja tein testin. Plussaahan se näytti. :) Nyt onkin arvoitus, että mitkähän mahtaa olla viikot.

Tietysti yksityisellä vois ultrassa käydä, mut se toisaalta maksaa aika paljon. Ja ne viikot näyttävät raskaustestit ei vissiin näytä pidemmälle kuin 5+viikot. Eli vähän turhaa tässä tilanteessa. Kyllähän ne tietty neuvolassa selvittää viikot jossakin vaiheessa, mut pitäis jotakin osata kuitenkin arvioida. Mitähän noita viikkoja nyt olis? Arvioikaapa :wave:

Hmm. Jos olettais että se helmikuinen vuoto oli menkat,niin mites päin se oli,onko ovis nyt sitten n 14pv ennen vai jälkeen menkkojen? Jos jälkeen niin se on ollut siis helmikuun lopussa/kuun vaihteessa,jolloin siis olisit nyt jossain viikolla..8?9? Eli varmaan ihan hyvä aika varata se neuvola.. Mulla oli eka nla joskus 8+jotain muistaakseni..

Taidanpa soittaa neuvolaan maanantaina et selvitettäis nuo viikot. Itekin ajattelen et ehkä noin rv8 olis menossa. :) Mut muuten ei mulla kyllä oo kiirettä neuvolaan, ku on jo niin tuttua hommaa.. :)

Mutta jos sä olet kuukauden vuotanut jo verta niin oot voinut saada myös jo keskenmenonkin. raskaustestihän näyttää plussaa viikkojakin km jälkeen.

En usko et kesken olis menny. Vuoto ollu hyvin vähäistä, ihan vaan sellaista vaalean punertavaa pyyhkiessä ja ei juurikaan edes siteeseen asti.. Mulla on ollu muissakin raskauksissa jonkun verran vuotoa. Raskausoireet on kyllä aika vahvat tälläkin hetkellä. Palelee tajuttomasti, huono olo vähän väliä ja väsymys.. Mut on mulla ollu keskenmenojakin. Et aika näyttää miten käy tämän kanssa.

Yhteistyössä