Mitenkähän päin tuo vauva on masussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Potkii usein niin, et jalat tuntuu selvästi oikealla ylhäällä.
Mut miten samanaikaisesti voi tuntua liikkeet vasemmalla kyljellä alhaalla.
Koska jos on normaalisti sikiöasennossa, niin eikö kädet ja jalat ole samalla puolella. vai pukkiiko jotenkin kyynärpäillä sitten.

Koska jos on normaalisti sikiöasennossa, niin eikö kädet ja jalat ole samalla puolella. vai pukkiiko jotenkin kyynärpäillä sitten.

Hahah..voitko oikeesti olla noin tyhmä mitä annat muiden ymmärtää??

Alkuperäinen kirjoittaja hah:

öö....entäs itse? :0

Minä pelkäsin kauan aikaa että vauva on perätilassa, mutta niin vain se olikin raivotarjonnassa. Kätilö sanoi että ne käsivoimat voivat olla pienellä kyllä sen verran hyvät kuitenkin että vaikea sanoa kummassa päässä tuntuu kovemmat iskut :D

oon nytten viikolla 28 ja neuvolatäti sanoi että muksulla on aika paljon tilaa kääntyillä, että ne liikket voi tuntua ihan missä päin vaan :) mulla tuntuu liikkeet yleensä ihan alavatsassa, että ei oo muksu vielä ihan omaa asentoaan hakenut, kuulemma "pysähtyy" paikoilleen, vkon 30 jälkeen (kuitenkin yksilöllistä ja riippuu vauvan koosta)

Mulla rv 28 ja usein tunnen kovemmat potkut(?) vaikka vasemlla puolella, aivan sivussa, ja aivan saman aikaisesti hiukan vaimeammat iskut(?) oikealla, aivan sivulla, niin sivulla, etten usko että kohtu edes niin sivulle saakka ulottuu.

Tätä olen todella ihmetellyt. Tekeekö vauva x-hyppyjä??

Voiko iskuja tuntua aivan kyljessä saakka? Miten? Eikös kohtu kuitenkin ole siinä vatsan kohdalla..

Mulla mätkii millon mihinki, välillä kylkiluihin ja samalla toiselle puolelle alamahaan...Voihan se siellä olla miten vaan, miettikääs kuinka taipusia vauvat on muutenkin ja siihen kun lisätään vielä lapsivesi niin sehä voi touhuta siellä miten päin vaan.. :)

Yhteistyössä