Mitenkähän mä saisin tuon 1v:n syömään..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blue Rush
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Blue Rush

Aktiivinen jäsen
27.10.2006
10 065
1
36
:/ Tyttö (1v ) ollut flunssassa, ripuloinut ja oksentanut tässä jo parin viikon ajan yhteensä.Lääkärilläkin viime viikolla käytetty kun meinasi lopettaa juomisenkin jo, nyt onneksi juo. Korvat oli ok lääkärillä, paino oli tiistaihin mennessä tippunut 4% mikä ei kuulemma ole vielä paljon..
On se tuosta tippunut varmaan vielä..

Laihtunut on tyttö, sen ihan huomaa ja väsynyt on.
Tuntuu että johtuu tuosta syömättömyydestä?
Ihan onnettomia on määrät mitä saan annettua ruokaa, pari lusikallista kerralla, jos sitäkään.Tarjoan kaikkea mahdollista mitä kaapeista löytyy!
Eikä auta vaikka antaa itse syödän päätään puistelee eikä syö. :(

Mitähän mä keksisin keinoksi että alkaa syömään ja mitä antaisin?
Mitä teillä on joku tosi herkku pienillä lapsilla mitä syö innolla? :wave:

meillä lapsi ei nyt 5 päivään ole syönyt myöskään juurikaan yhtään mitään. olin jo niin epätoivoinen että tarjosin keksejä, karkkia,sipsiä, siis kaikkea mitä saa vaan tosi harvoin ja silloin syö innoissaan, mut ei ees ne kelvannu... Mehuja juonu paljon, mutta eilis ilta oli taas sellanen että oksensi vedenkn ulos ja silti halus koko ajan juoda.. mä niin toivon että jo alkas helpottaan. ja me siis kans ollaan käyty jo lääkäris,mut sanottiin et voi kestää kauanki ja niin kauan ku ees juo,ni ei hätää=) mulla vaan ittellä alkaa jo välillä toivo loppuun ku mikään ei sisäl pysyny..

No meillä on tuo tauti jo oihi mennyt, yskä ja pikku nuha jäljellä..
Sillä varsinkin alkaa pikkuhiljaa jo hermostuttamaan kun ei suostu syömään.

Näkee aivan että ei tahdo, puistelee päätä ja huitoo pois kun jotian yritän antaa! :/
Karkit, mehut ym annettiin täälläkin silloin kun oikein kipeä oli :D

Mä oon antanut kipeenä aina 5-6kkn lihakasvissoseita. Jostain syystä kipeenä aina taantuu vauva asteelle ja haluaa ihna sileetä ruokaa. olisikohan kurkku kipee tms? ja kamalalta mössöltä varmaan kuulostaa mutta anna lapsen lusikoida vaikka jugurttia ite ja väliin tökkään sitä perunaruokaa. Tällä tavalla oon saanu uppoomaan sitten lämmmintä ruokaakin vaikka on enempi sairaana. Ällö makuyhdistelmä vatmaan mutta kun uppoo niin se on pääasia.

Yhteistyössä