Mitenkäs tuo on kun menee limatulppa niin...

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Tuleeko sen jälkeen verta hitusen emättimestä? Voinko vaan rauhassa kotona odotella lähtöä? Minulla on nyt 2 päivää tullut vaalean ruskehtavaa limaa ja siteessä näkyi punakeltaista mössöä...

Kauanko teillä on menny synnytykseen kun limatulppa on menny? Minulle se meni esikoiselta mutta muistelen että olin vielä vajaan viikon kotosalla... :/

Mulla kun meni limatulppa niin tiputteli jo vettäkin eli seuraavana päivänä sitten synnytin ja toiselta limatulppaa irtoili kolmatta viikkoa...eli meneppä tuosta sitten ennustamaan...mutta nooh, eiköhän se nyt yleensä ole kuitenkin tapana, että ainakin kahden viikon sisään tuosta irtoamisesta alkaa synnytys... :whistle: Good luck! :hug: :heart:

äiti
mulla kolmannen kohdalla viime kesänä meni reilu vuorokausi limatulpasta lapsen syntymiseen. aika selvältä sull tuo kuulostaa. esikoisen kohdalla limatulpasta viikko puolitoista synnytykseen, useampien kohdalla vuorokausipari oli viime kesänä kätilöni nyrkkisääntö. kyllä se sieltä tulee, onnea koitokseen.

Mulla on kaikilla kolmella mennyt limatulppa n. 4 vkoa ennen synnytystä... Mutta tämä kai harvinaisempaa. Sulla taitaa vauva kuitenkin olla sylissä ennemmin kuin myöhemmin, joten kovasti onnea matkaan :wave:

Yhteistyössä