Syötävän söpö
ei kieroista silmistä mitään haittaa ole.näistä albumin täytteistä, sain kierosilmänkin.
toinen katsoo itään ja toinen länteen.ei kieroista silmistä mitään haittaa ole.
mä olen kaikkea muuta kun uskovainen, mutta jos mietittäis vaikka ensvuonna, tai ei koskaan. :xmas:On mielenkiintoista huomata, ettei Peyote reagoi minun kohteliaisuuksiin, koska nimimerkkini on ateisti. Uskonnolliset ihmiset ovat aika piruja ja sydämmettömiä. Jaottelevat ihmiset pahoihin ja hyviin. Ennakkoluuloisia ja kylmiä Miettikää immeiset!
Vai että semmossii ova...On mielenkiintoista huomata, ettei Peyote reagoi minun kohteliaisuuksiin, koska nimimerkkini on ateisti. Uskonnolliset ihmiset ovat aika piruja ja sydämmettömiä. Jaottelevat ihmiset pahoihin ja hyviin. Ennakkoluuloisia ja kylmiä Miettikää immeiset!
No älä sinä turhaan rasita ihteäsAlkuperäinen kirjoittaja päätön;29357556:mä olen kaikkea muuta kun uskovainen, mutta jos mietittäis vaikka ensvuonna, tai ei koskaan. :xmas:
Vai että semmossii ova...
lärvis kiinniVai että semmossii ova...
No ei se munkaan kohteliaisuuteen reagoinut, koska nimimerkkini on tonttu?On mielenkiintoista huomata, ettei Peyote reagoi minun kohteliaisuuksiin, koska nimimerkkini on ateisti. Uskonnolliset ihmiset ovat aika piruja ja sydämmettömiä. Jaottelevat ihmiset pahoihin ja hyviin. Ennakkoluuloisia ja kylmiä Miettikää immeiset!