Mitenkäs minä tämän sumplin,auttakaa!

• Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti
apua
katsokaas kun läheiset ystävät houkuttelee mua ja miestä syksyllä reissuun, ulkomaille. Mä kyllä oon valmis lähteen, mutta miten mä saan tuon ukkokultani suopeaksi reissulle? Matkat pitäis varata kohtuullisen pian että päästäis minne halutaan.
Lastenhoito ei tuu olemaan ongelma, koska nuorinkin on jo yläasteella.Ja paikka tiedossa minne voi mennä jos me reissuun mennään.
Mutta siis, millä suostuttelen tuon miehen???

Miksi mies ei halua lähteä varsinkaan jos ette ole koskaan tyyliin missään käyneet?Minä lähden aina kiljuen jos vain pääsee johonkin.Miehelle voisi sanoa että miten ihanaa on olla kahdestaan jossain.

apua
Alkuperäinen kirjoittaja Bouli:
Miksi mies ei halua lähteä varsinkaan jos ette ole koskaan tyyliin missään käyneet?Minä lähden aina kiljuen jos vain pääsee johonkin.Miehelle voisi sanoa että miten ihanaa on olla kahdestaan jossain.
kai se on tuota perinteistä suomalaista itsepäisyyttä, en mä muuta syytä keksi.
on tosin ollu nyt niin rankka vuosi takana (henkisesti) että voitais kyllä "palkita" ittemme tuolla matkalla hyvässä porukassa. mutta sen oon päättäny että en suutu miehelle jos se ei halua lähtee minnekään.mä kuitenkin ymmärrän syyt miksi se ei ehkä halua lähtee, mutta olis kiva saada se kuitenkin höynäytettyä matkalle rentoutumaan. tiedän että se tekis sille oikeesti hyvää.

Yhteistyössä