mitenkäs äkkiä teillä on

• Viestiketjun aloittaja eija1v
  • Ensimmäinen viesti
eija1v
toinen lapsi lähtenyt alulle? Olen kuullut tuttaviltani/ympäriltäni, että jos ensimmäinen onkin lähtenyt ensi yrittämästä alulle niin seuraavaa onkin sitten vuoden päivät yritetty???? :/

Olisi kiva kuulla kokemuksistanne!!!! :D

Itse olen 24-vuotias ja ihanan 1-v. pojan äiti

Miljuska
Meillä ekaa yritettiin reilu vuosi... Meinas usko lapsen saantiin loppua!
Nyt kun esikoiseni on melkein vuoden, odottelen meille toista pienokaista. Tämä tulokas oli meille suuri yllätys, kun ei edes lasta yritetty. Niinhän se usein on, et ku ei yritä niin onnistuu paremmin.

eija1v

Kiitos kakille paljon vastauksistanne.

Meitä mahtuu monta samaan junaan :kieh:

Toivottavasti meilläkin tärppäis suht helposti, tuntuu et semmonen puol vuotta voisi huolettomasti yrittää ja sitten huolestua jos ei mitään kuulu :snotty:

Siis meillä vasta suunnitellaan toista. toteutus aloitetaan varmaankin maalis-huhtikuussa niin kerkiäis valmistua 5/05 ja olla vähän aikaa töissäkin.

Voimia Sydneylle...ja todella toivon, että joku ihana päivä saisitte sen jymy-yllätyksen...ihanan tytön tai pojan tai jopa molemmat :D

juhannusvauva
Ensimmäinen lapsi lähti alulle heti kun pilsut lopetin. Tämä toinen, kascaa tuolla masussa, pillereistä huolimatta. Vaikka esikoinen on jo 1,5 v. ei toinen ollut vielä suunnitteilla. Pikkuhiljaa rupeaa jo tottumaan ajatukseen toisesta pikkunaperosta =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.12.2004 klo 15:44 Miljuska kirjoitti:
Meillä ekaa yritettiin reilu vuosi... Meinas usko lapsen saantiin loppua!
Nyt kun esikoiseni on melkein vuoden, odottelen meille toista pienokaista. Tämä tulokas oli meille suuri yllätys, kun ei edes lasta yritetty. Niinhän se usein on, et ku ei yritä niin onnistuu paremmin.
meillä myös vuoden ajan oltiin ilman pillereitä ennen kuin esikoinen ilmoitti tulostaa. 3t kuukautiset ehti välissä tulla, kun alettiin odottamaan tätä uutta tulokasta :)

Yhteistyössä