mulla on ajoittain olut kaaauuuhea vauvakuuma,ja välillä taas tulee tuntemuksia et ei enään kiitos..mistä mä nyt tiän sit et tehdäkö vai ei??
Meteli meillä kyllä lisääntyi kovasti. Aina joku huutaa...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No, ei oikeastaan kummemmin, mutta kotona oleminen alkoi tuossa kuuden kotonaolovuoden jälkeen välillä tökkiä oikein kunnolla..
Mutta aina kannattaa varautua siihen, että seuraava, vaikka kuinka mones, voikin olla paljon edellisiä haastavampi tai sairas/vammainen.
no tätä mäkin mietin liikkumista,kun ajokorttiakaan en omistaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Aina joku huutaa, yksin vaikea liikkua kolmen kanssa kun kaikki juoksevat eri suuntaan... Raskasta on.
Minä käyn ainakin 2 krt viikossa lasten kanssa kauppakeskuksessa ja muutenkin liikutaan paljon kävellen ja bussilla. Väsyneinä voi mennä meno hurjaksi, mutta yleisesti ottaen ovat oppineet kyllä kulkemaan nätisti ja tietävät, miten vaikka kaupoissa ollaan. 1v rattaissa, 3v laudalla matkat, muttei perillä, 5v kävelee.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aina joku huutaa, yksin vaikea liikkua kolmen kanssa kun kaikki juoksevat eri suuntaan... Raskasta on.