Mitenhän tuo alapää kestää kolmannen lapsen synnytyksen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "lilla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"lilla"

Vieras
Mites teillä? Tähän asti mulla on kai ollut hiton hyvä tuuri, kun kaksi ekaa synnytystä meni hyvin, ekassa tetiin iso eppari, mutta se ei vaivannut kauaa, ja nyt siitä ei ole jäljellä enään muuta kun tiedot paperilla, tokassa synnytyksessa tarttin pari tikkiä, ja tuli kai jonkinlainen suolen luiskahdus, tai jotain, kun ulostaessa emättimestä tulee ulos semmonen patti, jota joskus pitää työntää sormella, että saa kakattua.

Nyt pelottaaki sitte, että mitenköhän tuo kolmas synnytys joka on edessä. Pelottaa ettei alapää kestä sitä enään, vaan tulee kaikenmaailman laskeumat yms vaivat,ja tuo luiskahdus, neuvolassa sanovat että voi synnyttää siitä huolimatta, mutta se pitää leikata sitten tämän synnytyksen jälkeen..
Onko kukaan muu synnyttäny tommosen "luiskahduksen" jälkeen??

Apua...synnytin vielä ennenaikaisesti parikiloisen lapsen ja mulla tuo sama "luiskahdus", kun emättimen puolelle tulee "patti" ja pitää se sitten työntää oikeaan paikkaan, että suoli toimii. Ei ole paha, mutta välillä ärsyttävä vaiva. Missään en ole siitä sanonut, mutta sen takia olen jopa miettinyt että yritän saada sektion, kun pelottaa synnyttää normaaliaikaista lasta, että mitä sitten käy. En tiennyt, että tuollaisia voi edes leikata. Ihan kunnallisellakon suostuvat?

Yhteistyössä