mitenhän mä nyt tän tekisin?(työjuttuja)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana

Vieras
Olen ollu henkilöstöfirman kautta töissä 2vuotta,nyt hoitovapaalta olen palaamassa takasin.Mulla odotttelee 700euron lomaltapaluu raha ja se on tässä tilanteessa suurin syy miksi jaksan tätä p*skaa.

soitin 2viikkoa sitten työnantajalle että palaan töihin,sanottiin että mulle olisi yks homma ja pitäs käydä näyttäytymässä toimistolla(ma).Kaikki oli ok ja piti saada seuraavana päivänä lisäinfoa asiakasyrityksestä..odotin 3päivää kunnes puhelin soi (to) ja kysyttiin olisinko ensiviikolla kiinnostunut menemään töihin,vastasin myöntävästi.

odottelin maanantaihin ja soitin perään että missäs se duuni jne. ja sanottiin että soittavat viimeistään ylihuomenna,eli tänään.

EIPÄ OLE KUULUNUT!

siis jumalauta,tekis niiiin mieli kattoo molista kaikki oman alan duunit ja hakee niihin kun ei tuolta irtoo mitään!!
voisinkohan tehdä niin että teen jossain muualla töitä ja meen sitten tän henkilöstöfirman kautta vaikka päiväks töihin ja kuittaan ne lomaltapaluurahat "liiviin" ja sanon heihei.
Liittoon ruikuttaminenkaan ei oikeen auta

olisko paha?

on meillä tuolla vielä lomaltapaluuraha,näin sano toukokuussa palkanlaskija.
lomarahat olen saanu (4viikon palkka) ja tuosta puolet pitäs tulla nyt kun tuun takas töihin.tää näin kuulema sen takia että kun henkilöstöfirma tekee vaan määräaiksia työsopimuksia niin tää paluuraha on semmonen porkkana

Yhteistyössä