Miten ymmärrätte tämän lauseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
"Silloinkin, kun olin yläasteaikaan tietyt tunnit melkein aina siivouskomerossa luurankojen kanssa."
Miten ymmärrät tämän lauseen?
Kyse kenties koulukiusaamisesta?
Vai mitenkä muut tämän ymmärtäisitte?

No laitettiin siivouskomeroon häpeämään ja siellä säilytettiin opetuksessa käytettäviä luurankoja. (Meillä oli ainakin vielä yläasteella sellainen komero, jossa oli kaikki bilsassa käytettävät opetusvälineet.)

Joko sillä oli "luurankoja kaapissa", eikä ollut oikeasti missään kaapissa, tai sitten se oli konkreettisesti kaapissa, jossa ehkä oikeasti oli luurankoja (meillä koulussa oli ainakin yksi luuranko). Saatta myös viitata siihen, että on homo?

MIstä otit tuon lauseen?

Joko sillä oli "luurankoja kaapissa", eikä ollut oikeasti missään kaapissa, tai sitten se oli konkreettisesti kaapissa, jossa ehkä oikeasti oli luurankoja (meillä koulussa oli ainakin yksi luuranko). Saatta myös viitata siihen, että on homo?

MIstä otit tuon lauseen?

Facebookista eräästä keskustelusta.
Itse lähinnä ajattelisin, että voisi liittyä jollain tasolla kiusaamiseen, koska kun tutkin aiempia kirjoituksia, joissa puhuttiin tämän ihmisen persoonasta.
Siihen sitten todettiin, että oliko yhtä hyvä persoona ja sitten aloituksessa oleva lause.

Minä taas ymmärrän, että oli jossain eristäytyneenä tietyt tunnit, koska häntä ilmeisesti kiusattiin, eikä siksi voinut tulla tietyille oppitunneille.
Näin minä asian näkisin.

Häiriköi aina tietyllä tunnilla ja laitettiin luokan vieressä sijaitsevaan tarvikevarastoon arestiin miettimään käytöstään biologian assistentti Kylmä-Kallen kanssa :)

No en nyt oikein ymmärrä, ei taida kiusaaminen olla syy lintsata tunneilta. Ja eihän siellä tunneilla kiusata.
Uskoisin nyt tuohon rangaistukseen, jossain tosiaan varastossa.

[QUOTE="Mä";26008955]No en nyt oikein ymmärrä, ei taida kiusaaminen olla syy lintsata tunneilta. Ja eihän siellä tunneilla kiusata.
Uskoisin nyt tuohon rangaistukseen, jossain tosiaan varastossa.[/QUOTE]

Miksei voisi kiusaaminen olla syy lintsata? Eikai kukaan halua mennä tunnille joilla kiusataan?Ja miksei muka tunneilla kiusata, ei taida olla mitään tietoa koulukiusaamisesta... Myös opettaja voi painostaa/kiusata/ahdistaa....

Eikai ketään mihinkää varastoon tukita rangaistukseksi, repeän näille kyllä! :laugh:

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="Mä";26008955]No en nyt oikein ymmärrä, ei taida kiusaaminen olla syy lintsata tunneilta. Ja eihän siellä tunneilla kiusata.
Uskoisin nyt tuohon rangaistukseen, jossain tosiaan varastossa.[/QUOTE]

just joo :headwall:

Yhteistyössä