Miten yllättää mies?

  • Viestiketjun aloittaja mellikkä
  • Ensimmäinen viesti
mellikkä
Moi.

Mietin tässä semmoista, kun miehet ostavat naiselle kukkia, mitä nainen voi antaa miehelle? Kaikki ideat ovat tervetulleita ja toivoisin jotain vähän luovempaa kuin ruoka ja seksi :D sitä on tarjolla tarpeeksi muutenkin. Mies vei minut juuri teatteriin ja osti kukkia. Ajattelin jotenkin ilahduttaa häntä puolestaan :)

Kiitos :)
 
mimmi
Alkuperäinen kirjoittaja mellikkä;11501603:
Moi.

Mietin tässä semmoista, kun miehet ostavat naiselle kukkia, mitä nainen voi antaa miehelle? Kaikki ideat ovat tervetulleita ja toivoisin jotain vähän luovempaa kuin ruoka ja seksi :D sitä on tarjolla tarpeeksi muutenkin. Mies vei minut juuri teatteriin ja osti kukkia. Ajattelin jotenkin ilahduttaa häntä puolestaan :)

Kiitos :)

aa, yllättäminen on niin kivaa. Jätän usein miehelleni illalla lapun, missä kerron kuinka paljon häntä rakastan ja muita kivoja asioita. Aamulla herätessään hän on lukenut lapun ja välillä vastannut siihen jotain (hän herää minua aikaisemmin).

Toinen (halpa) tapa yllättää mies on tehdä hänelle "lahjakortti", jossa lupaat tehdä miehesi kanssa, jotain mistä hän pitää ja sinä et välttämättä nii kauheasti (meillä esim. kalastus), myös hieronta saa toisen aina hyvälle mielelle.

Itse en oikein osaa sanoa muita, koska en yleensä yllätä miestäni kalliilla lahjoilla. Välillä saatan kaupassa käydessäni ostaa hänelle arvan, tai kaljan. Näitäkin hän arvostaa :D
 
Tosinainen
Miten yllättää mies? Tuskin normimies jostain korteista jossa lukee mina rakastan sinua ja blaa blaa blaa muuta kui nolostuu ja pelkää että joku kolmas osapuoli näkee sen. Miehelle teot on tärkeitä, ei jotkut hömpötykset. Kaljaa jääkaappiin, ostat jotain, mikä liityyy miehen tekemiseen, harrastamiseen jne. Pidät viikon tauon jäkätyksessä jne.
 
Yhdeksi illaksi?
Yllätä miehesi antamalla hänelle yhdeksi illaksi TV:n kaukosäädin,
Meillä kyllä mies yllättyisi, jos antaisin hänelle kaukosäätimen vain yhdeksi illaksi - tai oikeastaan yllättyisi sen yhden illan jälkeen, kun raastaisin kaukosäätimen häneltä kokonaan pois. Minä en edes koske kaukosäätimeen silloin, kun mies on kotona, harvoin muulloinkaan, joten tämän vallitsevan tilanteen muuttaminen sellaiseksi, ettei mies enää saisikaan koskea säätimeen kuin yhtenä iltana, olisi kyllä todellinen megayllätys...
 
Viimeksi muokattu:
Puuttuu puheeseen
Ja lisäksi nämä sivistymättömät luuserit (Arskat, Kalet, Maket jne.) vielä ovat aikamoisia pilkunnyppijöitä; ei käy heidän pienessä mielessään, että esim. iPadilla näpytellessä tulee helposti pikkuvirheitä, joita ei viitsi tämäntasoisille nimimerkeille vastatessa edes oikolukea ja korjata... Jos ovat koskaan sellaisesta laitteesta kuulleetkaan...

Emme ole tasoissa, sinä et johda yhtään mitään, et edes kuvitelmissasi. En edelleenkään kelpuuttaisi kumppaniksi kaltaistasi miestä; minulla on mielettömän älykäs ja sivistynyt aviomies, jonka mieleen ei todellakaan ikipäivänä juolahtaisi käyttää nimerkkiä "Arska". Ylipäätään aikuisen ihmisen nimeä ei lyhennellä tai väännellä. Eikä aikuista ihmistä kutsutua lempinimellä, se kuuluu lapsuuteen ja sen jälkeen keskenkasvuisille kakaroille ja sen jälkeen niille sivistymättömille luusereille. Joiden aivot (jos niitä nyt edes on) ovat pudonneet sinne jalkoväliin ja teksti on niin ennalta-arvattavaa. Avaatpa minkä tahansa keskustelun, jossa osallistujana on "Arska" tai "Kallu" tai vastaava, ovat heidän juttunsa alapäätasoa. Yök sellaisille "keskustelijoille".

Olen huomannut naisena ainakin sen, että liiallinen sivistys on pilannut monen hyvän miehen yllätykset ja seksileikitkin ( liittyvät ainakin osin alapäähän), jos näin ruman ja naiivin sanan sallit. Jotenkin on sellainen aaninki, että olet vielä sielunväristyksien tasolla ja kunnon orgasmi tekisi kaltaisellesi naiselle tosi hyvää, saati sitten reilu huumori. Muuan nainen valitti, että mies on huono rakastaja ja mies vastasi siihen, että ei ole oikein reilua arvostelua kun sinulla on kokemusta vain parin minuutin panosta.

Ehkä ei kannata Arskaa ilkkua, hänellä löytyy kapitaalia huumoripuolella ja se voisi olla miehellesikin yksi suuri yllätys kun kertoisit tuon vitsin, vaikka hänen nimensä olisikin Christian tai Aleksander .
 
Viimeksi muokattu:
terskatellu
Alkuperäinen kirjoittaja mellikkä;11501603:
Moi.

Mietin tässä semmoista, kun miehet ostavat naiselle kukkia, mitä nainen voi antaa miehelle? Kaikki ideat ovat tervetulleita ja toivoisin jotain vähän luovempaa kuin ruoka ja seksi :D sitä on tarjolla tarpeeksi muutenkin. Mies vei minut juuri teatteriin ja osti kukkia. Ajattelin jotenkin ilahduttaa häntä puolestaan :)

Kiitos :)

Ja miksei nainen voi antaa miehelle kukkia?
 
Väenö
Kesä naesille:

Sinä tuoksuit niin hyvälle kuin saaronin lilja,
oli hiuksesi vaaleet kuin kypsynyt vilja.

Minun teki niin mieli kukkaasi haista,
sitä nuolaista hiljaa, mettäsi maistaa.

Se ei onnannut mulle, minä kuljin kait harhaan,
en koskaan mä päässyt sun salaiseen puutarhaan...
 
Väenö
Alkuperäinen kirjoittaja Meitin Väenö;11504135:
..se ei yllätä koskaan. Monista lupauksista huolimatta Väenö aina palaa palstalle. Vaikkei sitä kukaan täällä kaipaa.
Sinulla on ollu hirveä ikävä minnuo.
Et muute oesi vaevautunu kirijottaa...
 

Yhteistyössä