Miten yleisesti miehet kähmii rintoja ja haaraväliä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eivät yleisesti tai koskaan jos ovat fiksuja. Yhden ainoan kerran elämässäni vieras mies on tarttunut rintoihin ja syy oli kuulemma se, että hän halusi tietää ovatko aidot. Sai muuten korvilleen.
 
Ei normijärkellä varustettu mies koske ilman lupaa, vaikka olisi kuinka humalassa
Juuri niin.

Annie pitää siitä kun hyväilen hänen tissejään t-paidan päältä ja myös sen alta. Hän ei käytä rintsikoita ollenkaan, ja kauniisti nännit aina nöpöttää

Joskus hän kyllä laittaa sellaiset pyöreät nänniteipit päälle ettei miehet tapita liikaa ja satuta itseään tolppiin ja pylväisiin törmäillessään 😆
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Eivät yleisesti tai koskaan jos ovat fiksuja. Yhden ainoan kerran elämässäni vieras mies on tarttunut rintoihin ja syy oli kuulemma se, että hän halusi tietää ovatko aidot. Sai muuten korvilleen.
Hmm... Olikohan motiivi sama, kun minua yllättäen tartuttiin sinne jalkojen väliin illanvietossa. :unsure: Tarttuja kyllä vaikutti fiksulta, mutta oli kiharatukkainen blondi....
 
Hmm... Olikohan motiivi sama, kun minua yllättäen tartuttiin sinne jalkojen väliin illanvietossa. :unsure: Tarttuja kyllä vaikutti fiksulta, mutta oli kiharatukkainen blondi....
Tuo liike kyllä oman kokemukseni mukaan lupaa erittäin hyvää 👍

Kotimaisten naisten kohdalla ei tuota tapahtunut koskaan yllättäen ulkosalla vaatteet päällä mutta Annie yllätti minut positiivisesti noin 6 kuukauden jälkeen ensitapaamisestamme. Oltiin kävelyllä maaseudulla missä ei muita näkynyt, ja yhtäkkiä hän nappasi hellästi pienellä kätösellään siitä strategisesta kohdasta. Kyllä oli erittäin miellyttävä tunne 🥰

Silloin aloin jo aavistella että mihinkä tämä tuttavuus mahtaakaan johtaa? Hyvinhän siinä lopulta kävi. Nautinnollista on yhteiselomme ollutkin ❤
 
vierailija
Mua kähmi nainen haarojen välistä tanssilattialla tanssin aikana. Taitaa olla naisillakin tapana. Baaritiskilläkin ollessa selän takaa mennyt nainen ohimennen läimäytti pepulle. Kieltämättä kyllä voin sanoa, että minulla on mittasuhteet kohallaan.
 
vierailija
Myönnän, että nuorena miehenä kännissä tuli useemman kerran puristeltua esim. takapuolesta. Yleensä tosin tilanteessa jossa oltiin esim. kiihkeämmin tanssimassa. Mutta joskus ehkä ilman lupaakin. Mut kyllä noita puristeluja itseenkin kohdistui. Siis olihan se kivaa jos puristelija oli viehättävä nainen. Aina ei näin kuitenkaan ollut. Sen takia ymmärrän kyllä naisia.

Nykyään ei tulisi mieleenkään. Tai siis tavallaan tulee mieleen, mutta ei kuitenkaan tulisi mielenköön toteuttaa tätä mielihalua.
 

Yhteistyössä