E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja millainen se on?:en ole koskaan nähnyt.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nelisormipoimua esiintyy tosiaan harvakseltaan normaaliväestössä ilman erityistä merkitystä, kuten sanoit. Löysin nyt luvut 4 % toispuoleisena ja 1 % molemminpuolisena.
http://verneri.net/yleis/index.php?id=1019&backPID=1165&tx_faq_faq=1411
Samallai kun mulla. Muutenkin vähän poikkeaa tuosta kuvasta viivotus.Alkuperäinen kirjoittaja ap:just tollanen niinkun kuvassa, hyvin selvästi erottuu molemmissa käsissä
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Samallai kun mulla. Muutenkin vähän poikkeaa tuosta kuvasta viivotus.Alkuperäinen kirjoittaja ap:just tollanen niinkun kuvassa, hyvin selvästi erottuu molemmissa käsissä
vain yhdellä prosentilla... kävin nyt stressaamaan tästä tod näk ihan turhaan mutta kai mä siis tietäisin jos mulla olisi jokin oireyhtymä?
vainoharhaisen idiootin oireyhtymä voi kyllä olla ihan mahollinen![]()
Ite oot apinaApinanviivaksi kutsuttu. Ei mitään tekemistä apinan kanssa, kädestä ennustamisessa kertoo omintakeisesta persoonallisuudesta, joka tekee elämäntyönsä erikoisella tai harvinaisella alalla. Vai mitä, viivan omistajat?