Miten yksinäisyydestä ja ujoudesta eroon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Yksinäinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

"Yksinäinen"

Vieras
Minua elämä kohdellut kaltoin. Koen olevani yksinäinen vaikka perhettä onkin. Mies ei vaan korvaa ystäviä. Olen ollut paikkakunnalla 5v ja en ole saanut ystäviä. Työpaikkaa olen vaihtanut kerran. En vaan osaa näköjään sosiaalisia suhteita tai ystävystymistä. Työpaikalta en ole ketään saanut ystäväkseni. Sairastuin myös vakavasti pari vuotta sitten ja tuntuu että senkin takia maine mennyt. Olen myös ollut liian avoin työpaikalla ja kertonut ongelmistani jonka jälkeen on tullut koettua syrjimistäkin. Minua ei huolita missään työpaikassa porukkaan. Tuntuu pahalta. Vaikka ihan tavallinen ihminen olen vikoineni kuin muutkin.

Kuulostaa osittain niin tutulta... Itse sairastuin masennukseen lasten syntymän jälkeen jonka vuoksi pois työelämästä. Tavallaan myös hävettää oma tilanne, eikä kehtaa kaikille edes kertoa.. Pelkään että syrjäydyn ihan kokonaan, ellen nyt hakemaani kouluun pääse..
Mistä päin olet? Itse pk- seudulta..

en uskalla paikkakuntaa tähän laittaa mutta en ole pk-seudulta. Kuitenkin etelä-suomea.

Pelkään myös että joudun irtisanotuksi kohta kun en osaa ystävystyä työpaikoilla. Teen työni mutta se ei riitä. Nykyään kun korostetaan sosiaalisia suhteita. En tiedä saisinko enää uudestaan töitä..hankalaa. Mies kyllä samanlainen mutta silti tuntuu että häntä harmittaa kaverittomuuteni. Itse hyväksyn hänet kyllä sellaisena kuin on.

Yhteistyössä