Miten Wiillä voi laihduttaa?

• Viestiketjun aloittaja ei jummarra
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Siihen voi ostaa wii fit pelin jonne voi rakentaa ittelleen kunto-ohjelman. Se laskee päivässä liikutut minuutit ja sinne mm. syötetään oma paino ja pituus ja kone laskee bmi:n ja "liikunnallisen iän". Sit sinne laitetaan laihdutustavoite.

Wiillähän liikkeet tehdään ns. oikeasti. Eli vaikka keilaus... ohjainta täytyy heilauttaa samalla tavalla, kuin oikeasti keilaisi. Tai nyrkkeily - nyrkkeilet oikeasti ohjaimet kädessäsi. Siinä tulee jopa hiki :D Myös Wii Fit on olemassa ja siinä pelissä on kaikenlaisia liikunnallisia pelejä joogasta lihaskunto- ja jumppaliikkeisiin. Eli ei se Wii laihduta, vaan sen avulla tekeminen =)

Vieras
No mun mies just parhaillaan treenaa Wiin Fit ohjelmalla hiki päässä. Eli pelissä on lauta jonka päällä seisotaan tai askelletaan pelistä riippuen. Pelissä on erilaisia aerobisia, lihaskuntoharjoitteita, tasapainojuttuja yms.

...
No siin on eri kuntoilu ohjelmia mitä voi tehdä sillä laudalla esim. jotain pilatesta , lumilautailua, tasapainoilua jne.. muistaakseni en itse sitä ole kylläkään pelannut

ei jummarra
Mitäs mun sit pitää hankkia jos haluan ton Wii Fitin. Se konsoli pelin lisäksi eikö vain? Onko kallis? Millaiseen telkkariin sen voi liittää? Olis noita vanhoja telkkareita kun ei sitä varmaan ykköstelkkariin viitsi kun ei sitten voi kukaan sitä katsoa kun kuntoilen vaan. :)

oon pelailla sillä ja mulla tuli oikeesti lihakset kipeeks. harrastan muutenkin liikuntaa mutta tuo löysi sellasia lihaksia mitä en sit ilmeisesti treenaa. mulla ei kovasti hiki tullut,mutta huonokuntoisella miehelläni kyllä.
musta se on huono kun ne tehtävät on niin lyhyitä,esim. mäkihypyssä kaks hyppyä ja sit loppuu. mutta kiva peli siinä mielessä että pääsee liikkuun ja kisaan =)

wii
Ja onhan siinä laihduttamiseen se yllyke, että se toimii tarkkana vaakana ja piirtää käyrää painon / BMIn muutoksesta. Pelkästään ei tietty laihduta, mutta tavallista pelikonsolia parempi, kun pelatessa käytetään omaa kroppaa ja jos saa aikaan kipinän liikkua muutenkin ja tarkkailla syömisiä, kun käyrä alkaa mennä alas päin, niin hyvähän se on.

Fitin käyttäjä
fitin käyttäjänä pakko sanoa, että olen koukussa tuohon painokäyrään. Nyt kun se on näyttänyt alaspain yli kaksi viikkoa, niin ei sen saa antaa nousta. Ei toki pelkkä fitillä pelailu laihduta, tarvitaan ruokavalio ja muutakin liikuntaa todennäköisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Scart tai sitten ne Puna-kelta-valko johdot?
puna ja kelta johdot ja scart.

ja kyllä tähän saa tuolta wii shopista ostettus pelejä. 5? ylöspäin. mä halusin noin vanhat mariot.

mies tykkää mario galaxystä.

Itse ainakin hiki pinnassa nyrkkeilen ja aerobikkaan välillä.
mä käytän tota mun laihdutuksen välineenä.
on niin hauskaa että menee puoltoista tuntia nopeesti.

nyt en oo saanut hetkeen tehä kun keuhkokuumetta parantelen

Yhteistyössä