Miten voisin puhua hänen kanssaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Abla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Abla

Vieras
Kysynpä täältä, kun olen vähän noviisi nettiasioissa.

Minulla on yhdellä ulkomaisella saitilla ystävä, jonka kanssa olen vaihtanut yksityisviestejä jonkin aikaa. Se on hankalaa ja aikaavievää. Haluaisin puhua hänen kanssaan onlinena huomaamattomasti. Kyseessä ei ole mikään salasuhde, uskottu pikemminkin, mutta minulla on mieheni kanssa vähän erilainen käsitys sukupuolten välisestä kanssakäymisestä. Juttu on siis ehdottoman salainen. En mene yksityiskohtiin, mutta kysymys on hengestä ja terveydestä.

Sanotte, että skypetä tai mesetä. Se ei onnistu, koska koneellani on muitakin käyttäjiä. Joku kohta kysyisi, että hei äiti, kuka tämä uusi setä on. En ole niin taitava koneella, että osaisin siivota jälkeni perusteellisesti. Sitä paitsi kasvottomana kirjoittaminen sopii minulle paremmin kuin puhuminen, johon ystäväni saattaisi minua houkutella näissä paikoissa.

Ajattelin jotain julkista chattiä, jossa voisi sulkea muut keskustelijat ulkopuolelle. Jos se olisi neutraalissa osoitteessa, niin sitä parempi. Tuleeko jollekulle jotain käyttökelpoista mieleen?

Yhteistyössä