Miten voisin laittaa hiukset baariin?Haluisin jotain räväkkää kampausta. Hiukset on takapuoleen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olisi kiva laittaa hiukset jotenkin todella näyttävästi ja voi olla kuitenkin hiukan "huoleton"kampaus. hiukset on takapuoleen asti, ei järin paksut(mutta hiusta riittää kyllä)... Arvon neidit, nyt ehdotuksia ja mitä pitäis ottaa huomioon kampauksessa?

Mulla on samanmittaset hiukset ja eipähän tähän kummemmin kampauksia saa.. Hiukset laineille/kiharoille tai tupeeraa hellästi juuresta niin että hiukset saa kuohkeutta, pinneillä keskelle päätä sellanen pikku torttu (kuulostaapa hauskalta :D) ja ponnarille. Ei hikoile niskat tanssiessa...

Mulla ei todella riitä hermo laittaa näitä mitenkään erityisesti, mutta pirtee lookki tulee onneksi jo poninhännästä :)

Mulla on samanmittaset hiukset ja eipähän tähän kummemmin kampauksia saa.. Hiukset laineille/kiharoille tai tupeeraa hellästi juuresta niin että hiukset saa kuohkeutta, pinneillä keskelle päätä sellanen pikku torttu (kuulostaapa hauskalta :D) ja ponnarille. Ei hikoile niskat tanssiessa...

Mulla ei todella riitä hermo laittaa näitä mitenkään erityisesti, mutta pirtee lookki tulee onneksi jo poninhännästä :)
Minulla on aina arkisin(kotona ) hiukset kiinni. Nuttura sykerö,ponnari,letti jne. koska on erittäin epäkäytännöllinen pienten lasten kanssa ja muutenkin(mutta en leikkaisi en ;) ). Olisi jotenkin kiva "säväyttää"jollain hullulla kampauksella ja juuri vaikka tupeeraa koko tukka palloksi :D

Voisit tehdä löysän "solmun" hiuksistasi eli eräänlaisen ponnarin. Tai sitten otat osan sivuhiuksista yhteen päälaelta ponnarille/soljelle, ja alahiuksia kiharrat kevyesti. (tosta jälkimmäisestä ei ehkä tajunnut mitä tarkoitin, mutta näkisin mielessäni hyvän vision :D )

Tossa on solmusta kuva http://3.bp.blogspot.com/_oX26nlGWM1I/THy2Q9SN3nI/AAAAAAAABD0/NtV2NK6SXLs/s320/ponih%C3%A4nt%C3%A412.jpg

Suurille kiharoille rullilla, tupeerausta tyvestä ja sitten vedät ne hiukan toispuoleiselle ponnarille niin tulee juhlava look. Nätti pinni ponnarin vastakkaiselle puolelle ja vaikka hiuskukka ponnarilenkkiä peittämään tai sitten sellaisella kukkalenksulla voi kiinnittää koko ponnarin.

Toinen vaihtoehto on käyttää kiharoita taas pohjana ja koota niistä löysä nuttura, josta roikkuu muutamia kiharoita vapaana. Tämä on vaikeampi toteuttaa nätisti, jos ei ole hiuksia tottunut laittamaan.

[QUOTE="vieras";22959969]Minulla on aina arkisin(kotona ) hiukset kiinni. Nuttura sykerö,ponnari,letti jne. koska on erittäin epäkäytännöllinen pienten lasten kanssa ja muutenkin(mutta en leikkaisi en ;) ). Olisi jotenkin kiva "säväyttää"jollain hullulla kampauksella ja juuri vaikka tupeeraa koko tukka palloksi :D[/QUOTE]

No jos haluat erikoista, tee Minnin korvat. Kiharat pohjaksi taas, jaa hiukset saparoille ja kieputa saparot nutturoiksi, jotka voi jättää löysiksi ja siitäkin kiharoita voisi vähän tipahdella. Siis jos ei hienot juhlat kyseessä vaan joku biletys :)

arab-women.jpg

Tuossa on pikkasen sitä puoliponnari tyyliä mitä yritin selittää, kuva ei kuitenkaan ole silti ihan sellainen mitä yritän selittää. Eli päällihiukset olisivat yhtena ponnarina jollain nätillä soljella kiinni ja valtaosa alahiuksista olisi vapaana. Isot kiharat hiuksiin niin tulee hieno kampaus. :)

Yhteistyössä