Minulle selvisi tyttärestäni vakavia asioita. Sain houkuteltua hänet paikkaan joka on tarkoitettu nuorille juttelelupaikaksi kun jokin mättää. Kävimme siellä yhdessä alkuviikosta josta hän sai uuden ajan itselleen parin viikon päähän. Eilen minulle kuitenkin selvisi että asiat on paljon pahemmin mitä olin ensiksi saanut tietää. Olin aivan järkyttynnyt. Tyttäreni tunnusti eilen ettei taida jaksaa odottaa kahta viikkoa. Lupasin ottaa yhteyttä heti maanantaina ja yritän aikaistaa aikaa.
Itse en ole paljoa nukkunut viime yönä. Ylävatsaa polttelee ja koskee kauheasti. Alavatsassa myllertää ja vatsaa vääntää. On niin kauhean ahdistunut olo. Tiedän että tyttäreni on hakeutumassa oikeaan paikkaan hoitoon, mutta mistä itse saan apua tähän tuskaan?
Itse en ole paljoa nukkunut viime yönä. Ylävatsaa polttelee ja koskee kauheasti. Alavatsassa myllertää ja vatsaa vääntää. On niin kauhean ahdistunut olo. Tiedän että tyttäreni on hakeutumassa oikeaan paikkaan hoitoon, mutta mistä itse saan apua tähän tuskaan?