Miten voi tutit kadota niin jäljettömiin?!!

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Helposti :headwall:
Pojalla oli viis tuttia ja kun yöllä alkoi kitisee tutin perään, niin ei yhtään löytynyt, ei mistään
Miä veikkaan, et ne tutit osaa itse ryömiä piiloon:D

Otettiinkin tutit pois, kun tenava oli vuoden ikänen

voihan tutti!
Joo ihme juttu. Meillä ne löytyy pinniksen ja seinän välistä, meidän sängyn alta tai mun laukusta. Tai sitten yhtenä päivänä lapsi konttaa jostain kauan kadoksissa olleen tutin kanssa.

vieras
Joo meillä ei ole vieläkään ilmestynyt esikoisen tutteja mistään jotka silloin hukkuivat ja siitä on kuitenkin kohta jo 4vuotta. Nyt en viitsi alkaa vierottaa tutista kun vauva tulossa. Meilläkin on ainakin 5 tuttia aina yhtäaikaa ja nyt kaikki on tän päivän aikana kadonnu.

Meillä tutit löyty kengästä, takin taskusta, patterinvälistä ja sitten oli se ihmeellinen paikka josta et varmasti tutia löydä. Reilu puolivuotta sitten kun muutettiin löyty 3 tutia ja nuorimmainen ei ole syönyt tutia yli 2 vuoteen

myy
Meillä vakkaripaikka on sohvan alla..poika 1 v.3 kk työntää kaikkea "arvokasta" aina sinne. Ja sillai että äiti ei nää.. outo piilottelija. Olen siis sivusilmällä nähnyt kun menee makaaman ja työntää tavaroitaan sohvan alle, tutteja tai jotain semmosta, jonka tietää et otetaan pois ja jota ei sais ottaa.. esim. puhelimen laturi. Toisaalta tällä tavalla tutit ei varsinaisesti ole kateissa..pojalle vaan sanoo illalla et hae tutti, niin käy jemmastaan hakemassa tai sit äiti hakee..

Yhteistyössä