miten voi sanoa toiselle nätisti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mm

Vieras
että ei halua kuulla tämän tietoiskuja? joilla ei oo mitää tekemistä asian todellisuuden kanssa?
eli tämä ihminen kertoilee aina juttuja faktoina, vaikkei siis faktoja ole. Esim viimeksi eilen sanoi kestovaippailun huonoja puolia ja kuinka täytyy ostaa jotai erikoispesuainetta joka on kalliimpaa että normaali pesuaine huonontaa imukykyä.
vaikka asia ei siis näin ole, otin selvää siitä, ku en tän tyypin juttuihin enää luota yhtään.

vaihda aihetta. jos siis antaa niitä ohjeita, niin kuuntele, mut älä kommentoi ja aloita sit toisesta aiheesta. ei välttämättä ymmärrä sua, vaik pyytäisit olemaan kommentoimatta asioaista joista ei tiedä.

mun isä on just tollainen :)

Alkuperäinen kirjoittaja näin:
vaihda aihetta. jos siis antaa niitä ohjeita, niin kuuntele, mut älä kommentoi ja aloita sit toisesta aiheesta. ei välttämättä ymmärrä sua, vaik pyytäisit olemaan kommentoimatta asioaista joista ei tiedä.

mun isä on just tollainen :)

täs ihmisessä on valitettavasti sellanenki puoli että vaikka kaikki pöydässä puhuisivat jostain muusta ni hän puhuu omasta aiheestaan vaikka muiden päälle, tai jos joku keskeyttää, ni hän jatkaa mahd nopeasti ku voi..
mä vaan hymyilen hälle nätisti ja hymisen ymmärtävinäni asian, vaikka oma maalaisjärki sanoo ettei se asia voi olla niin..

Yhteistyössä