Miten voi saada FB:sta salattuaj tietoja???!!! Hullu stalkkeri. Auttakaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apua"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"apua"

Vieras
Tapasin nettideittipalstalla miehen, jonka kanssa kirjoiteltiin. Tavattiin kerran. En halunnut jatkaa, kun ei ollut livenä tyyppiseni. Ilmeisesti loukkaantui, ja viestissä oli sellaista, jota olen kirjoittanut FB:iin ja profiilini on salattu. Mistä hän on onkinut tiedon. Ei todellakaan ole yhteisiä tuttuja.

Mitä teen?

No todennäköisintä on kai se, että oot puhunut noista jutuista tai antanut ymmärtää jotenkin muutenkin kuin fb:ssäsi, jossa olet ehkä sanonut ne suoraan. Itse oon monesti ollut tollasissa tilanteissa että ''mistä se voi tonkin tietää'', vaikka oikeastaan oon itse antanut hänen ymmärtää niin, tai hän on voinut vetää johtopäätöksiä sanomisistani.

Jos ei näin voi olla, niin mistä tiedät ettei teillä ole yhteisiä kavereita? Onko hän ''tökkinyt'' sinua fb:ssä, silloin saa kuulemma katsoa hetken toisen profiilia? Oletko hyväksynyt viimeaikoina kaveripyyntöjä vierailta ihmisiltä?

sun täytyy estää se tyyppi. se on helpoin tapa niin se ei löydä sinua enää fbssä. mene sen tyypin profiiliin ja kansikuvan alla on viesti tähti nuoli palkki klikkaa nuolesta ja valitse ilmaanna/estä ja toimi ohjeiden mukaan. ehkäpä se auttaisi.

Kaikki, mitä kirjoitat Facebookiin voi joku päivä lävähtää kaikkien nähtäväksi. Ei taida olla FB luvannut että sinne sun laittamat 'salaiset' tiedot pysyy iankaikkisesti salaisena. Eikä se paikka ole todellakaan aukoton, aina löytyy keino tavis-ihmisellekin urkkia toisten 'salattuja' tietoja.

Yhteistyössä