Miten voi postikulut olla näin paljon?? (huutonet)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emilyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Emilyn

Aktiivinen jäsen
27.06.2006
13 840
2
36
Ostin muutaman paidan ja pk:t 3,50e, se ihan ok.

Mutta sitten vauvan haalari (ohut, ei ulko) plus pipo ja pkt reilun 6e. Turvakaukalon pktkin on vain 10e. Siis miten voi yhteen vaatekappaleeseen mennä postareita 6e?? No, tulipahan ostokselle hintaa, kun itse tuote maksoi 3e (postareita ei ollut etukäteen mainittu enkä arvannut että noin kovat ovat) :xmas:

Mä en ymmärrä kanssa,koska olen pari lapsen vaatetta ostanut 2,80?/kpl postimaksuilla,melko kallista mut pakko ne oli saada :p
Miks ei voida käyttää helposti-kuoria,joilla postikulut saadaan minimiin,niin teen minä myyjänä ainakin.

Alkuperäinen kirjoittaja janttu672:
Painostahan nuo aina riippuu... Kohta on vielä kalliimpaa.

Huomenna mä meinasin ostaa varastoon muutamat paketit helposti-kuoria,isoja sekä keskikokoisia ja pyydän sen mitä ne mulle maksoikin,eli en ainakaan vielä kallista postimaksuja =)

Alkuperäinen kirjoittaja helitsu:
paljos ne helposti kuoret maksaa, siis se iso koko(A4?)
ja eikös siihen päde ne kirjeen jutut, siis että alle 3cmpaksuus ja alle 500g paino?

Jep,1,50? pyydän postareita jos saan sen siihen pakattua,käytän myös minigrip-pusseja,joilla saa hyvin litistettyä vaatteen.

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
ja eikös siihen päde ne kirjeen jutut, siis että alle 3cmpaksuus ja alle 500g paino?

Jep,1,50? pyydän postareita jos saan sen siihen pakattua,käytän myös minigrip-pusseja,joilla saa hyvin litistettyä vaatteen.

siis maksaa 1,50e kappale??

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:

siis maksaa 1,50e kappale??

1,80? maksaa kpl mut oon pyöristänyt sen tohon 1,50 =)

Yhteistyössä