Miten voi olla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja verisiä kyyneleitä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

verisiä kyyneleitä

Vieras
Kaksi vuotta lapsettomuutta takana ja ehkä yhden kerran ollut selkeästi kaksi viivaa ovistestissä, nyt on 5:dettä päivää kaksi yhtä selkeää viivaa siinä?
Onko mulla joku ihmeen mahti ovulaatio nyt vai mikä ihme mua vaivaa?? kertokaa oi kaikki tietävä palsta ;)

Tuossahan minä sen jo laitoinkin että juuri siksi kun ei siinä koskaan ole mitään paitsi nyt jos viidettä päivää, eikai se ovulaatio nyt lähes viikkoa kestä?

Niin, mut mitä varten sä testaat; oot menossa inseminaatioon, alkionsiirtoon, joku on sun käskenyt pongata ovista (yleensä testaus lopetataan ku se "plussa" tulee ja ovulaatio siis siinä kierrossa tapahtuu) vai ihan vaan omaksi huvikses ja miksi sä jatkat testausta vaikka se plussa tuli jo ? Ku en tajunnu tuosta =)

Nyt ei vissiin ihmiset tajunnu ap:n ideaa, eli noi ovistestithän on erilaisi kun raskaustestit, eikö? Ite en oo koskaan käyttäny, mut oon ymmärtäny, että niiden viivojen paksuuksilla olis jotain merkitystä? Eli ei oo vain positiivinen tai negatiivinen?

Seliä vähän alusta asti niin väki pääsee paremmin jyvälle =)

Mut kysymykseen en kyllä osaa vastata, ainakin jonkinlainen ovulaatio sulla on, tärppionnea!

Ei siinä muuten mitään mut ihmettelen vaan että kahden vuoden aikana tasan 1 kerta tullu ovulaatio ja sen jälkeen ei ole tullut mitään, nyt noin kaksi vuotta myöhemmin tulee kaksi viivaa testiin joka siis kestänyt 5 päivää.. Ja ihan omaks iloks testään, kun ei tosiaan pitkään aikaan ole mitään näkyny. Ei tässä sen kummempaa..

Mitään en testeistä tiedä, mut ymmärrän hyvin miks testaat:) mäki voisin huvikseni vaan testailla ovulaatiota, mielenkiinnosta. Toivon kovasti että saatte vauvan :hug:

Mitäs, jos olet raskaana? Onko mahdollista? Onko kiertosi niin häilyväinen, että olisi saattanut jäädä huomaamatta tällainen seikka? Ovistesti voi näyttää plussaa myös raskaana ollessa.

sinuna tekisin ihan oikean raskaustestin, jos kierto muutenkin epäsäännöllinen. En siis halua vettä myllyyn heittää tai turhaa toivoa luoda, mutta ovistestit voivat näyttää myös raskauden. Ei muuta kun huomenna ostamaan raskaustestiä. Toivon, että saisit siitä plussan! :heart:

Kiitos delfis, olen tyytyväinen jo tuohon et noissa ovis testeissä näkyy plussa.. tiedänpähän ainakin et se sentäs tulee vaikka vauva ei tulekkaa.. En ymmärrä miten te jaksatte jotka esim. 10 vuotta yrittää, mie olen toivon jo kaivoon heittäny.. kiitos ja moi...

Yhteistyössä