miten voi olla ympäri kehoa jatkuvasti elohiiriä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja argh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se on tosi rasittavaa. Ja vielä, jos se nykiminen jatkuu kolmatta viikkoa samassa kohdassa.
En edes tiedä paikkaa, missä ei olisi nykinyt. Jopa kynnen alla on ollut elohiiri :D
Mikä on sun JÄNNIN paikka, missä on ollut elohiiri (pakko kysyä:D)

Takapuoli on kyll aika ilkeä.
Mulla on nykinyt se kynnenalunen, suunpieli, yläluomi, alaluomi, reisilihas, kylkiluun kohdalla (se 3viikkoa), jalkapohjassa, vatsassa, kämmenessä, kämmenselässä, takaraivossa jne.
Onneksi aina yhdessä paikassa yhdellä kertaa :)
Olen liittänyt sen väsymykseen, silloin mulla nykii.

Mulla on nykinyt syksystä lähtien ja olen jo diagnosoinut itseni kuolemansairaaksi. Toisaalta, jos tekään ette tee kuolemaa, niin tuskin sitten minäkään. :) Mä olen ollut tosi ahdistunut toisen lapsen syntymän jälkeen, enkä tiedä laukaisiko se tämän. Nykimiset on jo vähentyneet paljon.
Suosittelen kokeilemaan b-vitamiineja ja magnesiumia. Kahvin ja aspartaamin poisjättämistäkin voi kokeilla.

Magnesiumin puute, D-vitamiinin puute, kilpirauhasen liikatoiminta... yleisiä syitä. Itselläni oli noista kaksi viimeksi mainittua ja kyllä nyki kuukausitolkulla, kielessä oli kai eksoottisin paikka ja kitalaessa! Pakarat heilu niin että olin tulla hulluksi ja pahimmillaan naamassa nyki kolmessa kohtaa. Luulivat varmasti kanssaeläjät että olen joku nisti!

mulla on nyt nykinyt etusormi 2 kk, aina kun olen tehnyt jotain sillä lihaksella, ahdistaa! siis voiko se lihas olla jotenkin rasittunut kun ei palaudu, vai mitä? ja kyllä, vitamiinit olen kokeillut.

Yhteistyössä