Miten voi olla vaikea löytää kaupoista/kirppiksiltä just sitä mitä tarvitsisi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen nyt etsinyt suurinpiirtein kissojen ja koirien kanssa vk-asua pojalle koossa 80. En siis etsi mitään teciä, vaan esim. Reiman tuulipukumaista 2-osaista pukua, mutta eipä juuri mistään löydy tai ne harvat mitä löytyy, niin maksaa sitten ihan älyttömiä. Sitten kun laittaa kyselyn, niin tarjotaan vain pukuja.
Tänään kiersin paikkakunnan lastenvaatekauppoja, niin mistään ei löydy juuri mitään kevät/kesätakkeja saati sitten henkselillisiä housuja, vain sellaisia paksumpi vedenpitäviä jonkin verran löytyy.

No ensinäkin olet muutaman kuukauden myöhässä. Vk- vaatteet tulee kauppoihin jostain syystä jo maaliskuussa ja silloin täytyy olla ostajankin liikkeellä. Itse etsin saman kokoisia kaksiosaisia pukuja ja esim. Reimalta tuumittiin ettei "tuulipuvuille" ole enää niin kysyntää, joten heillä on lähes kaikki mallit nykyään teckejä. Se ainoakin malli jonka löysin maksoi lähes saman kuin tecillinenkin, joten sinällään olisi ollut ihan sama. Koitin kysellä eri liikkeistä, mutta kuulemma keväällä on niin huonosti kysyntää ja toisaalta moni merkki on jättänyt kokonaan mallistostaan, kun kysyntää ei ole.

Mä olen ollut huomaavinani että sellaisia kevyempiä tuulipukumaisia asuja löytyy paremmin halpiskaupoista (tarjoustalo, robinhood, tokmanni...). Lastenvaateliikkeet erikoistuvat sitten niihin tekkeihin.

Yhteistyössä