Miten voi olla niin vaikeeta

stupid shiny volvo owner

Aktiivinen jäsen
26.11.2007
2 013
0
36
Yhtien avaimien anto. Ollaan siis muuttamassa ja oletin että oltais saatu avaimet jo tällä viikolla että olisi päässyt maalaamaan. Mies soitti asukkaalle joka sanoi että on siellä huomenna ja ylihuomenna käymässä että voi tulla sopimaan asioista. Ja sitten miehen pitäis vielä käydä maanantaina sopimassa asioista. Minusta ei voi olla niin vaikeeta. Joko antaa avaimet meille etukäteen ja me maalataan itse tai sitten nainen saa itse maalata jos haluaa pantata avaimia kuun loppuun. Tuohon siis haluan vain vastauksen :headwall:

jos on vuokralla ja on maksanut tämän kuun vuokran, ei sen tarvitse antaa avainta päivääkään ennen kuun loppua, tai jos ostettu asunto ja luovutus kuun vaihteessa, niin sama juttu, valitettavasti.

Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Yhtien avaimien anto. Ollaan siis muuttamassa ja oletin että oltais saatu avaimet jo tällä viikolla että olisi päässyt maalaamaan. Mies soitti asukkaalle joka sanoi että on siellä huomenna ja ylihuomenna käymässä että voi tulla sopimaan asioista. Ja sitten miehen pitäis vielä käydä maanantaina sopimassa asioista. Minusta ei voi olla niin vaikeeta. Joko antaa avaimet meille etukäteen ja me maalataan itse tai sitten nainen saa itse maalata jos haluaa pantata avaimia kuun loppuun. Tuohon siis haluan vain vastauksen :headwall:

Ikinä ei pidä olettaa mitään... Ja jos joku mun tapuksessa olettais tollasta, niin piruuttaankin pitäisin avaimia viime tinkaan.
Miksi muuten sen naisen pitäis maalata?

Alkuperäinen kirjoittaja enni:
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:

Ikinä ei pidä olettaa mitään... Ja jos joku mun tapuksessa olettais tollasta, niin piruuttaankin pitäisin avaimia viime tinkaan.
Miksi muuten sen naisen pitäis maalata?

Ylempänä vastaus.

soita huvikses isännöitsijän toimistoon jos ei päästä teitä sinne ja sano ettei päästä teitä maalaamaan.
ja asunnon TÄYTYY olla valkoinen heti samana päivänä kun teillä alkaa sopimus.
muuten saatte vuokrahyvitystä ja maalaamisesta lähtee lasku sille edelliselle.
jos on keskinäinen vaihto niin isännöitsijä ei välttis tee mitään

Yhteistyössä