Miten voi olla mahollista että joku muu henrietta on kirjoittanut tällä nikilläni siis mustana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Henrietta

Aktiivinen jäsen
23.07.2004
8 078
0
36
tosin pienellä:henrietta kun mun on Henrietta....ja kun painoin hänen profiilia sieltä tuli mun profiili!

Katsokaa nyt tästä linkistä tuon henrietan profiilia..

http://keskustelu.kaksplus.fi/t535382,25

Vai olenko nyt ihan sekasin tästä flunssasta? :o

No tuo on taas se juttu, joka tapahtui ku palstaa uudistettiin. Harmaalla nikillä kirjoittaneet muuttuivat mustiksi, siis jos laittoi harmaaksi nikiksi semmoisen, joka löytyy myös mustana.

Ja vielä todennäköisempää on, koska johtaa Henriettan profiiliin että johtuu siitä tän palstan muutoksesta, jolloin harmaat nikit muuttu mustiks..

Ja tästä on ollut täällä jo monta kertaa..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja vielä todennäköisempää on, koska johtaa Henriettan profiiliin että johtuu siitä tän palstan muutoksesta, jolloin harmaat nikit muuttu mustiks..

Ja tästä on ollut täällä jo monta kertaa..

Näin luulen minäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Enkä pysty edes lähettään sille yytä,koska mulla ei näy kirjekuorta sen nikille,ilmeisesti se on vähän niinkuin yhteinen nikki sitten tai jotain...

Et tietenkään pysty, koska se EI ole rekkautunut vaan harmaa, joka on muuttunut palsta uudistuksen jälkeen mustaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Enkä pysty edes lähettään sille yytä,koska mulla ei näy kirjekuorta sen nikille,ilmeisesti se on vähän niinkuin yhteinen nikki sitten tai jotain...

Et tietenkään pysty, koska se EI ole rekkautunut vaan harmaa, joka on muuttunut palsta uudistuksen jälkeen mustaksi.

Aivan ,nyt jopa minä ymmärsin yskän:)

Olkoon sitten siellä.pah.

Yhteistyössä