Miten voi olla mahdollista... sniif

• Viestiketjun aloittaja itkee melkeen
  • Ensimmäinen viesti
itkee melkeen
viikko sitten aloitin laihdutuksen. JOka päivä olen käynyt lenkillä n.1h reipasta kävelyä. (6km)
Olen jättänyt pullan/piirakan syönnin pois. En ole syönyt suolaistakaan pullan tilalle.

Ja se ongelma: kävin puntarilla, niin paino oli 1kg enemän :'( :'(

no voih :( ..voisko sulla olla esim.naistenvaivat iskemässä päälle???
Tiedän tunteen, kun ainakin alussa odottaa suurtakin pudotusta ja sitten kun ei olekaan tippunut niin kyllä harmittaa!!
Jatka sinnillä eteenpäin vaan, kyllä se paino rupeaa tippumaan!!
Hurjasti tsemppiä ;) !!

elefantteni
Kävitkö kuitenkin heti aamusta puntarilla? Söitkö illalla enemmän kuin yleensä.. joitko esim paljon vettä ennen punnitusta?
Nää saattaa vaikuttaa ratkasevastikin.

Mulla on kauhee paniikki päällä. Viikonloppuna oli paljon vieraita, joka päivä, ja tuli syötyä. Enkä osaa oikee lopettaa.. Vaikea taas ottaa niskasta kiinni. Oikeestaan vasta tänään nyt ollut vesilinja, ja yrittäny katsoa mitä suuhuni laitan. Että josko tämä vielä tästä. Mulla tuli viikonlopun aikana 2kiloa takasin!! :headwall: :headwall: :headwall:

Tsemppiä sullekin. Voitetaan vielä, eiks je? =)

Disa
Mekin viimeviikolla olimme reissussa sukuloimassa, ja pisteet meni useamman päivän osalla yli, jotenka arvata saatatte, että puntarin lukemat on sen mukaisia. \|O Kyllä muuten masentaa, mutta silti on pakko yrittää tsempata itteensä. :headwall: Ehkä se tästä vielä alkaa putoon.

kokemuksen rintaääni
:attn: LUKEKAA HOOP;IN VIESTI.syökää vähärasvasta ruokaa, ainakin 2 lämmintä ateriaa plus välipalat (välipalat ei ole karkkia tai pullaa), eli säännöllinen ruokailu, ei muuta. ja jos et pääse kodin ulkopuolelle jumppaan tms, käytä hyötyliikuntaa!! se on helppoo kun sen oivaltaa =) nimimerkillä kokemusta on!! hiiteen kaikki hömpät.

Pumbaali
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.10.2004 klo 10:34 itkee melkeen kirjoitti:
viikko sitten aloitin laihdutuksen. JOka päivä olen käynyt lenkillä n.1h reipasta kävelyä. (6km)
Olen jättänyt pullan/piirakan syönnin pois. En ole syönyt suolaistakaan pullan tilalle.

Ja se ongelma: kävin puntarilla, niin paino oli 1kg enemän :'( :'(
Voi harmi ! Toivottavasti et lannistu tästä. Olen kuullut että liikunnan aloitus kerää lihaksiin nestettä. Painon noususi voi siis johtua siitä. Toisaalta taas. . . On UPEETA että olet pystynyt jättämään pullat ja piirakat pois ja aloittanut liikkumisen mutta se ei ehkä vielä riitä. Se on LOISTAVA alku ja johtaa siihen että todennäköisesti vuodenaikana kadotat useamman kilon (kuka jaksaa odottaa vuoden en minä ainakaan). Päästäksesi nopeampiin tuloksiin sinun on katsottava mitä syöt. Itse sain avun Painonvartioista. Myös www.kutri.net auttaa katsomaan syömisiään. Tsemppiä

Yhteistyössä