miten voi olla mahdollista että yhteen testiin sain hailakan haamun ja sen jälkeen ei enään mitään???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja novoivoi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

novoivoi

Vieras
yksi testi tehty aamupissasta ja sen jälkeen olen tehnyt päiväpissasta joka ollut n. 2-3h rakossa.

vai olenko mä sokea onko noissa missään teistä mitään?

http://www.aijaa.com/v.php?i=5926855.jpg

ja en ole noita testejä purrut:) tein valituksenkin halpa-testeille kun tolaisia koloja testeissä mutta eivät noteerannut mitnekään koska testi on toimiva jos siihen tulee kontrolli viiva.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Negoja nuo on. Jos se ei siristelemättä normaalissa valossa näy, niin se on nega.

Mä tongin raskaustestin roskiksesta ja menin päivänvaloon kääntelemään, jolloin näin toooosi haaleen viivan. Ja olin raskaana.

Mutta en kyllä noista nyt erottanut viivaa :(

Joo en mäkään noissa nää mitään.Mut mulla kävi itellä niin että herkkä testi reagoi ovikseen.joka oli myöhässä raskautumis kierrossa.Luulin siis plussanneeni mutta seuraavat 10 päivää sain negoja.Kunnes 11 päivää siitä "plussasta"pysyvän plussan.....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No tuo eka on niin sorkittu ja rapsuteltu, että eihän tossa nää mitään.

ei ole sorkittu eikä rapsuteltu. luitko tuon viestin minkä testeistä kirjoitin. olivat tuollaisia lommoisia kun ne avasin paketista. tein siitä valituksen halpa- testeille ja sanoivat että eivät korvaa koska testi on toimiva vaikka on kolhiintunut.

Valitan, en kyllä näe siinä ku korkeintaan viivanpaikan. Kuumeilen kovasti itekin, ja juur sen takia en suosittele testaamaan liian aikasin. Vaikka monet testit lupaa tuloksia neljä päivää ennen kuukautisia, ei ne kaikille silti näytä plussaa, vaikka oliskin tärpänny.

Kontrolliviivat siinä näkyy vain, mun mielestä, kuten jo kirjotinki. Voi olla, että näkyy vain viivan paikka, kuten mulla on näkyny parissa testissä ja kuitenki menkat myöhemmin tuli.
Testaat toiseksi liian aikaisin, jos sulla ei ole menkat edes myöhässä tuon sun kierron mukaan.

Onko kiertosi tarkalleen 28?

Yhteistyössä